Ihmisten kannattaa muistaa, ettei kaikki homot ole sellaisia Salkkareiden Kallen kaltaisia kivoja homoja
Homoissa on myös niitä Tom of Finland -tyylisiä lihaksikkaita machohomoja, jotka tykkäävät väkisinmaata heteromiehiä. Tällaiset homot eivät ole mitään naisellisia soijapoikia ja heitä heteromiesten on syytä pelätä.
Kommentit (19)
Niin. Ihmiset on erilaisia, oli hetero tai homo tai joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Oli miten oli. Ovat silti syntisiä ja pahoja
Äitis oli syntinen ja paha kun sut sai
Esim. Se norjalainen Rolf Nortimo. Haulikolla tykkäsi räiskiä. Mitä sitten sen jälkeen teki - sitä ei kykene edes kuvittelemaan.
Sebastian Tynkkysen luokittelen kivaksi ihmiseksi. Hän on tehnyt paljon hyviä videoita. Katson niitä, vaikka en äänestä persuja. Tom of Finlandista en ole ikinä kuullutkaan. En aio tutustua siihen.
Eli miesten on syytä pelätä pientä osaa toisista miehistä samalla lailla kuin naiset joutuvat pelkäämään miehiä?
Höpö höpö. Et tiedä mitään. Myös ne Tom of Finlandit voivat heittäytyä vatsalleen ja huutaa " pane mua" ja joku hissukka poju voi olla kova panomies.
Eli miesten joukossa on r**skaajia? Tuliko tämä muka jollekin yllätyksenä?
Enemmän tykkään noista Tom of Finland -tyyppisistä homoista. Mieluummin hanskat tiskiin kuin joku neitimäinen hihittelijä.
Se on vaarallinen Iso homo joka vaeltaa tuolla ulkona...
pelätä? väkisinmakaispa joku homppeli mun karvattoman perseen.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Se norjalainen Rolf Nortimo. Haulikolla tykkäsi räiskiä. Mitä sitten sen jälkeen teki - sitä ei kykene edes kuvittelemaan.
Rolle tykkäs laueta päälle 😘
Onneksi kaikki heterot ovat mukavia.
Onko tällainen heteroiden väkisinmakaajahomo nyt samassa huoneessa kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Sebastian Tynkkysen luokittelen kivaksi ihmiseksi. Hän on tehnyt paljon hyviä videoita. Katson niitä, vaikka en äänestä persuja. Tom of Finlandista en ole ikinä kuullutkaan. En aio tutustua siihen.
Minä tykkään kanssa. Varsinkin siitä vaippavideosta. Sitä piereskelykilpailuakin katson usein.
Huomaa, että aloittaja ei tunne yhtään Touko Laaksosen tuotantoa ja sen ydinajatusta vapaista ja huolettomista yksilöistä ilman yhteiskunnan syyllistämistä ja moralisointia.
On myös James Bond leffan Mr kidd ja Mr Wint.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki heterot ovat mukavia.
Kyllä. Vankilassa monet on.
Totta.
Osa on myös Tynkkysiä.