Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selibaatissa vuosikausia

Vierailija
10.11.2025 |

Löytyykö palstalta tarkoituksellisesti selibaatissa eläviä ja nimenomaan pitkäkestoisesti. Vähintään vuosi tai mieluummin pidemmälti. Millaista elämä on. Hyvät ja huonot puolet?

Käsittääkseni tuollainen elämäntyyli yleistyy 40v jälkeen ja tuollaiset ihmiset ovat usein tasapainoisen oloisia ja itsevarmoja. Mutta mitä on pinnan alla? Ovatko onnellisia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 v. Ei ole mitään seksiä vastaankaan, mutta en oikein tykkää harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa, eikä uutta, vakavampaa suhdetta ole eron jälkeen tullut. En ole kyllä etsinytkään. En nyt tiedä, olenko sen onnellisempi tai onnettomampi kuin muutkaan. m50

Vierailija
2/6 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin naisen kanssa 11.8.2024 ja oli yhden illan juttu 19-vuotiaan abi-tytön kanssa. Sitä edellinen oli lyhyt tapailusuhde 20-vuotiaan opiskelijan kanssa. Nyt kun täytin 41v. itse, niin huomasin että usealla naisella yläikäraja on 40, ja ne nuoremmat, joilla ikäraja yli 40, etsivät sugar daddya. Olen siis ollut yli vuoden ilman, kun ei ole tullut mitään mielenkiintoista eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tunne ketään tällaista. Selibaatti on siis sitä, että ei edes runqata. Seksi on poistettu elämästä.

Vierailija
4/6 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oikeasti selibaatissa elää kukaan, paitsi aktiivisesti seksiä vieroksuvat aseksuaalit, joiden määrä on hyvin pieni, tai sitten hyvin vanhat vanhukset. Kyllä me muut varmaan nautitaan seksistä silloin tällöin vaikkei olisi kumppaniakaan. Koska miksi kukaan riistäisi itseltään sen ilon?

Vierailija
5/6 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta ilman vaikka naimisissa komean miehen kanssa ja itsekin ihan viehättävä olen. Ennen pantiin kuin kanit, noin 10 vuotta, mutta sitten yksinkertaisesti loppui kiinnostus kummaltakin. Muuten kuitenkin toimiva suhde, joten ei erota sen takia.

Voin oikein hyvin ja mies myös. Voisin kyllä varmaan panna jotain vierasta, ja mies samoin, koska siinä olisi uutuudenviehätystä, mutta ei haluta myöskään siihen lähteä, koska siinä sitten omat riskinsä.

Vierailija
6/6 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä näette: tähän ei tule vastauksia, eli selibaatissa eläviä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan