Onko joku pannu anoppia tai appiukkoa.
Minä olen anoppia.toki niin että ei ollu vielä silloin anoppini kun vasta 2.5v päästä.
Kommentit (19)
Tuleva appiukko "koeajoi" vävykokelaan kesämökillä sillä aikaa kun tyttökaveri oli siskonsa kanssa saunassa, eli siis pani mua takaa päin perseeseen. Nyt on oltu jo kolme vuotta naimisissa ja muutaman kerran vuodessa appiukko tekee musta narttunsa. m32
Naapurin Kake on niin kova panomies että se on pannu jopa naapurin kanaa ja koiraa..
En oo anoppia pannut mutta lähellä on monesti ollut. Hänen nykyinen mies ei sairautensa vuoksi enään kykene seksiin ja anopilla 66v vielä tuntuu halut olevan tallella.
Usein appiukon kanssa salaa tuhmaillaan.
t. Aki 49v
Joskus nuorenamiehenä jäin saunan pukuhuoneeseen pienelle sooloseksisessiolle ja anoppi paksahti paikalle. Heitti vain että voisinko jatkaa hänen katsellessa. Joku piru iski, ja tosiaan runkkasin siinä varmaan muutamia minuutteja hänen katsoessa toimitusta
Ei ole, ei kukaan halua panna tuommosia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorenamiehenä jäin saunan pukuhuoneeseen pienelle sooloseksisessiolle ja anoppi paksahti paikalle. Heitti vain että voisinko jatkaa hänen katsellessa. Joku piru iski, ja tosiaan runkkasin siinä varmaan muutamia minuutteja hänen katsoessa toimitusta
Tämä tarina on tosi *Tapio Rautavaaran äänellä*
Kuka sun anoppi on? Pitäis tietää ennenkuin voi vastata.
En nyt anoppia, mutta tyttökaverin äidin kanssa oli sutinaa. Hän oli jotenkin sitä mieltä, että miehet täytyy pitää tyytyväisenä. Suhteemme alkuvaiheessa melkein pakotti tyttärensä hankkimaan pillerit. Yritin toppuutella tyttökaveria, että ei sinun ole pakko jos et halua, meillä on aikaa kyllä.
Kuukausien aikana hän painosti, että suuseksillä miehen pitää tyytyväisenä. Kokeiltiin pari kertaa, eihän siitä oikein mitään tullut kun toinen ei oikein tykännyt. Sitten seuraavien kuukautisten aikana oltiin tytön kotona viikonloppu. Hänen mies lähti kaverinsa luo katsomaan urheilua telkkarista, tyttären nainen pisti tekemään leipomaan pullaa. Minun kanssa hän lähti piharakennukseen sytyttämään saunaa. Siellä hän alkoi kosketella ja lopulta riisui minut, otti hiukan vettä saaviin, pesi alapään ja antoi suuseksiä. Laukesin, hänen suuhunsa. Suhde päättyi reilun vuoden jälkeen.
Jonkun anoppia kylläkin ja vielä useampaa, mutten kuitenkaan omaani.
Juuri nousin anopin ja apin välistä. Kimppaillaan noin kerran kahdessa viikossa.
Peräkammarin pojat on selvästi kopioineet parit tarinat suoraan vuoden -93 Jallusta. Ei siinä mitään, viihdyttäviä tarinoita. Tosin voisi jättää nuo mahtimunan kehumiset sinne menneisyyteen. Eivät paranna tarinaa.
Kyllä mutta eron jälkeen ex Anoppia. Ja uusintakin on otettu.
En, mutta kylläkin miniää. Sanoi toivovansa, että pojastani tulee yhtä taitava ajan mittaan.
Appiukkoni on vissiin pannu anoppiani.
Vehtaan anopin kanssa niin usein, että kutsun häntä panopiksi.
Olen pannut anoppia ja vainon kahta siskoa