Mies oli syönyt puolet Vienetta jäätelökakusta
Hän sanoi että oli ostanut sen ITSELLEEN?! Kun meinasin tarjota sitä isänpäivänvieraille niin puolet olikin syöty. Eikä mies edes häpeä sitä?!??
Kommentit (17)
Miksi itse et tehnyt kakkua tai jäätelöä? Mies itse osti. No oli oikeuskin syödä. Vieraille olisit itse harkitsenut ja leiponut itse jotain tai ostanut tarjottavaksi. Kuulostat omituiselta. Annat miehellä hoitaa kaiken ja vielä syyllistät häntä? Jutusta ei selvinyt, onko sinun mies itsekin isä, isänpäivänvieeraat kuitenkin on tulossa. Jatkossa osta itse, leivo itse, tee itse. Sitten voit vaatia, että se ei tule ennenaikaisesti syödyksi. Sitä enemmän vielö, jos sinun mies sattumalla olisi itsekin isä.
Ja piti sitten tulla tänne itkemään?
Jaxuhalit sulle hei.
Osta kostoksi oma vendetta-kakku ja syö kokonaan yksin.
Kysyt siis täältä, etteikö hän häpeä sitä...No laitapas miehen puh.numero, niin Av- raati voi soittaa hänelle ja kysyä sitä häneltä! Tosin täällä on niin paljon ajatusten etälukijoita, että eiköhän se niinkin selviä.
Mitä, saako Viennettaa vielä kaupasta?
Hei, sinä pitkästä aikaa! Viennetta-kakunsyöjää onkn ollut jo ikävä.
Reilun kuukauden päästä se syö taas lasten jouluvanukkaat...
Vierailija kirjoitti:
Ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Saa kai?
PS. Jätä se sika!
Onneks tuo ei ole kovin iso kakku. Aattele, jos olis ollut joku iso kermakakku niin mieshän olisi ollut raukka ihan ähkyssä! Vietä siinä sitten isänpäivää😢
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa.
Miksi alapeukutat???? Häpeä! Ap:lla kauhee kriisi ja sinä vaan alapeukutat!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa.
Sitäpä minäkin.
-7
Osta kolme kakkua nyt alkuun. Miehelle, itsellesi ja vieraille. Jätä rööki ja kalja ostamatta jos tekee tiukkaa.
Mitä vielä; Olin käymässä vanhemmilla ja en ehtinyt syömään kakkua, kun se jo vietiin pöydästä! Ja tämä on ihan totta😆 Siinä vaan oli kaikkea sählinkiä yms.
Olisin syönyt koko paketin. Sama kiukuttelun määrä siitä tulee kuin puolikkaasta.