Vanhempani joka arvostellut aina kroppaani. Näen hänet huomenna - 20 kg laihduttaneena viime näkemältä. Mitäköhän tuumaa?
En ole nähnyt moniin kuukausiin häntä. Huomenna tapaamme kahvilassa. En ole kertonut paljoakaan elämästäni ja suojelen itseäni. Nyt tulikin mieleen, että viimeksi nähtyämme olin lähes 20 kiloa painavampi. Hänellä on ollut aina huono suhde minun kroppaani ja muistanut aina kertoa kuinka läski olen.
Saa nähdä mitä huomenna tuumaa vai onko hiljaa ja mittailee vain katseellaan. En riitä vieläkään, sen tiedän mutta onneksi ei tarvitsekaan häntä varten pyrkiä mihinkään. Arvostan ja rakastan itseäni ja se tässä on oleellisinta.
Kommentit (15)
Ap olet ihana ja arvokas. Ei ole vanhemman asia lastaan arvostella.
En usko että kehuu, vaan on happamana. Mutta tule sitten kertomaan tänne
Aivan varmasti hän löytää sinusta uutta moitittavaa, hiukset huonosti tai ryppyjä silmäkulmissa. -Onko sinun pakko pitää häneen yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti hän löytää sinusta uutta moitittavaa, hiukset huonosti tai ryppyjä silmäkulmissa. -Onko sinun pakko pitää häneen yhteyttä?
Näen häntä nykyään harvoin ja on pakko pitää sillä meillä on yhteinen läheinen, joka vaatii myös äidin läsnäoloa. Kuitenkin olen tehnyt selvät rajat ja huomaan, että valmistaudun huomiseen olemalla tänään vakavampi ja valmistautunut. Keho niin sanotusti on kireämpi ja jo valmiina puolustautumaan. Tahdon kuitenkin olla tyynen rauhallinen, ihan peruskohtelias mutta itseäni suojaava. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ap olet ihana ja arvokas. Ei ole vanhemman asia lastaan arvostella.
Kiitos. Alkoholismi eli tunne-elämän sairaus ikävä kyllä on varmasti ollut vaikuttamassa hänen persoonaansa. No, minä olen vanhempi nykyään itselleni ja suojelen itseäni parhaani mukaan, pärjään varmasti. Äitini on selvinpäin. - ap
Vierailija kirjoitti:
En usko että kehuu, vaan on happamana. Mutta tule sitten kertomaan tänne
Voin tullakin. Saa nähdä onko edes huomaavinaan joka olisikin jopa mukavan neutraalia oikeastaan. - ap
Veikkaukseni on että ei sano mitään. Se on jännä, että silloin kun on huomautettavaa niin sitä kyllä jaksetaan arvostella mutta sitten kun muuttaa tapoja ja muutos näkyy konkreettisesti niin ei sanota mitään vaan möllötetään vaan ankeana.
Oletko sairas kun olet noin kuihtunut? Kerro sitten osuiko arvaukseni oikeaan.
Tietenkin sanovat jotain ilkeää. Niinhän tuo homma on tähänkin asti tuntunut toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sairas kun olet noin kuihtunut? Kerro sitten osuiko arvaukseni oikeaan.
Kyllä kiehuisi jos olevinaan yhtäkkiä olisikin huolissaan painon putoamisesta.
No, katsotaan. Saatan yllättyä positiivisestikin reaktiosta. - ap
Vanhempi on varmasti iloinen jos hänen lapsensa ei ole enää syömässä itseään ennenaikaiseen hautaan.
Otsikon mukaan näet vanhempasi 20 kg laihduttaneena. Siis vanhempi laihtunut 20 kg. Tarkkuuta ap!
Aina löytyy ihmisiä joille olet jotain liikaa ja jotain liian vähän. Miksi luulet että kelpaat nyt -20 kg laihempana, vaikka olet kumminkin sama ihminen ennen laihtumista? Kyllä se, että pääkoppa on kunnossa on tärkeämpää. Muista rakastaa itseäsi, sitten voit rakastaa muitakin, hyvä itsetunto on kaiken A ja O.
Siinä kaksi mahdollisuutta.
1. Olet laihtunut 185kg->165kg...ja sitä tuskin edes huomaa
2. Olet laihtunut silminnähtävästi normaalipainoon. Eli, äitisi ottaa siitä itelleen kehut, koska hänen ohjeistuksensa on tuottanut tulosta.
Jälkimmäisestä äitisi kiihottuu, ja alkaa siinä keittiössä tunkea pirttipenkkiä perseeseensä. Isäsi kiipeää katolle runkkaamaan.
Mä oon vege