Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kävi pariskunnille, jotka saivat lapsen lyhyen seurustelun jälkeen?

Vierailija
08.11.2025 |

Tunnetteko pariskuntia, jotka saivat (ensimmäisen) yhteisen lapsen lyhyen (sanotaan alle 2 vuoden) seurustelun jälkeen? Tuliko heille pitkä suhde vai erosivatko pikkulapsiaikana?

Mä voin sanoa tuntevani pariskuntia, jotka saivat ekan lapsen lyhyen seurustelun jälkeen ja heillä on pitkä suhde ja sitten tunnen sellaisia, jotka erosivat pikkulapsiaikana.

Esim. Mun faija on kahden naisen kanssa saanut lapsen lyhyen seurustelun jälkeen, siis vaimo tullut raskaaksi Max puolen vuoden seurustelun jälkeen ja hänellä on ollut tosi pitkät avioliitot.

Sitten mun miesserkku sai parikymppisenä parin vuoden seurustelun jälkeen lapsen ja heille tuli ero n. Kolmen vuoden kuluttua.

Mun toinen miesserkku myös sai lapsen lyhyen seurustelun jälkeen ja hän elää ihan kamalassa avioliitossa, siis se vaimo on ihan outo tyyppi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennettäin, vuosikymmeniä sitten, alettiin hankkia lapsia lyhyen seurustelun jälkeen, ja kyllä ne avioliitot kesti pitkään, mutta ei ne välttämättä kovin onnellisia suhteita olleet. Ehkä niitä ei kannata verrata nykypäivään.

Vierailija
2/3 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Eksäni teki lapsen uuden tyttiksensä kanssa kun olivat yhdessä hädintuskin vuoden. Muuttivat nopeasti yhteen ja pullat heti uuniin. Nyt koko pariskunta on kadonnut meidän yhteisestä kaveriporukasta, eivät vastaa viesteihin. Kaverilta kuulin että tuo uusi tyttis olisi halunnut / haluaisi kovasti naimisiin mutta eksäni vitkuttelee ja toistelee vain ettei halua.

Ja nyt niillä on siis se lapsi yhdessä.

Ikävää tuon tyttiksen kannalta kun selvästi kovasti haluaa naimisiin ja jotain oikeaa, mutta tulee jatkuvasti torjutuksi vaikka synnytti heille yhteisen lapsen. Ja että katosivat kokonaan kaveriporukkamme elämästä.

Tuntuu että lapsi tuli tehtyä vähän liian nopeasti vähän liian tuntemattoman ihmisen kanssa. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^mä en ymmärrä tuota, että jos on jo yhteinen lapsi tehty, niin miksei voi mennä naimisiin, jos se on toiselle valtavan tärkeää? Voihan sitä tehdä avioehdon, niin ei ainakaan tarvitse huolehtia, että menettääkö rahansa erossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä