Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
VOI APUA!PLIIS AUTTAKAA..
17.04.2007 |
Siis epäilen että olen raskaana vaikka tehnyt testin viime viikolla (nega) ...kuitenkaan menkat eivät ole alkaneet....Nyt tässä mietin että kun tuli pääsiäisenä otettua tuota alkoholia aika reippaasi niin onkos sillä sitten suuri vaikutus jos olenkin paksuna.. että olenko nyt jo vaurioittanut maha-asukkia jos se siellä on.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tämän asian olisi pystynyt selvittämään noin sekunnissa ilman hysteeristä ja liioiteltua huutamistakin.