Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huono työntekijä?

Vierailija
02.11.2025 |

Tunnustatko tai edes tunnistatko olevasi paska työntekijä? Jätätkö osan työtehtävistä tekemättä tai teet huonosti?Ignooraatko viestit ja ohjeet?Ymmärrätkö työsi vaikutukset kokonaisuuteen ja muihin?Teetätkö omia töitäsi muilla? Etkö ole ymmärtänyt kaikkea mutta et kehtaa tai viitsi kysyä? Haluatko ollenkaan kehittää työtäsi tai organisaatiota vai kiinnostaako vain palkka? Miksi et ota ohjeita vastaan? Etkö ymmärrä mitkä asiat työssäsi ovat tärkeimpiä ja puuhastelet omiasi?

Yleensä työn huonosti hoitamisen syynä ovat vaan rajalliset resurssit mutta pitäisikö asialle tehdä jotain?Oletko yrittänyt? Muita syitä? Ajatuksia ja kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen, koska työaika ei riitä ja ylitöistä ei makseta,hanskat tippuu kun työaika loppuu.

Toisaalta ne tehtävät joita teen työajallani,teen kohtalaisen hyvin.

Vierailija
2/9 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin luokitellaan niin olen hyvä työntekijä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä. En tee yhtään ylimääräistä jos siitä ei makseta. 

Vierailija
4/9 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitseeko huonoa palkkaa maksava työnantaja mitään hyvää työtä? Yleensä tuotteita ostaessakaan halvalla ei saa hyvää.

Vierailija
5/9 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kyllä, osan, kyllä pääpiirteissään, en tietääkseni, ei ole tätä ongelmaa, palkka on niin pieni ettei se juuri edes kiinnosta, en ota ohjeita vastaan koska se ei kuulu toimenkuvaan, ymmärrän ja puuhastelen omiani koska siitä minulle maksetaan.

Asialle pitäisi tehdä jotain ja pyrin edistämään sitä toimivaltani rajoissa.

Vierailija
6/9 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuodet tuli jo täyteen, olin hyvä työntekijä, useasti palkittu, jäin hyvillä mielin eläkkeelle. Tulkaa perässä.

Vierailija
7/9 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, olen nyt Fugessa. Hain lauantaina lääkärintodistuksen jolla sain sairaslomaa ma-ti-ke. Huomenna soittelen esimiehelle ja lähetän kuvan todistuksesta sähköpostilla. Paluulento on su-aamuna, joten to ja pe pitää jotain vielä keksiä. Tänään on ollut ihanan lämmin päivä, peräti 25, yli parikymmentä pitäis olla muinakin päivinä, keskiviikolle lupasi sadettakin iltapäivästä. Nyt pienet torkut, illalla menojalkaa vipattaa, mennään Malagaan bailaamaan.

Vierailija
8/9 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä ja joudun usein korjaamaan edellisen työntekijän jälkiä (meillä on kiertävät työtehtävät). Kaikkialla tätä ei ymmärretä vaan pyydetään jatkuvasti ilmaisiin ylitöihin tai kuormitetaan asioilla jotka eivät mitenkään kuulu toimenkuvaani.

Vierailija
9/9 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen ainoastaan huono työnhakija. Työntekijänä olen parempi, kuin mitä yritykset ansaitsevat.