Liikunta ja tiukkuus
Onko tietyillä harrastuksilla enemmän vaikutusta tiukkuuteen kuin toisilla? Esim. joogaa ja pilatesta harrastavat on yleensä tiukkoja vai onko niin, että kaikilla treenaaminenkaan ei auta? Entä ratsastuksen vaikutus?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo siitä tiukkuudesta haaveilu, kestätte kuitenkin vain sen pari minuuttia. Ette ansaitse tiukkaa.
Tuollaisen "Siiri Angerkosken" kanssa siinä parissakin minuutissa olisi se pari liikaa.
Ap on kylläkin nainen joka kysyi. Olen joskus harrastanut pilatesta ja olin silloin omasta mielestäni tiukempi kuin muuten, vaikka tämä oli synnytyksen jälkeistä aikaa. Mielenkiinnosta kysyn mitkä liikuntamuodot auttaa treenaamaan myös näitä paikkoja samalla.
Hmm. Olen itse ollut tiukka tai omasta mielestäni tiukempi/tiukimmillani kun olen vain saanut tosi paljon orgasmeja ja harrastanut seksiä. Siis vaikka 6-10 orkkua päivässä melkein joka päivä tai ainakin useita kertoja viikossa niin kyllä siinä pysyy paikat ihan hyvin kunnossa.
En koe, että ainakaan omat lajit (juoksu, voimaharjoittelu ja näihin kuuluvat venyttelyt) ainakaan tekisi mitään superihmeitä tiukkuudelle. 🤷 Tiukimmillani olen ennen kuin olen kunnolla kiihottunut, se on sekä eksän että nyksän sellainen mitä ovat spontaanisti kommentoineet tai ollut jopa vähän vaikeuksia saada sisään. Tosi kiihottuneena on sitten väljempää paitsi orgasmin hetkellä. Eivätkä siis ilkeyttään ole aloitelleet liian aikaisin vaan kostun yleensä tosi paljon ja oman kokemuksen mukaan miehet tulkitsee välillä että märkää = superkiihottunut
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo siitä tiukkuudesta haaveilu, kestätte kuitenkin vain sen pari minuuttia. Ette ansaitse tiukkaa.
Tiukkaan laukeaminen on vaikeaa, kokemusta on. Se on vähän kuin vaatteiden kanssa, sopiva on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen "Siiri Angerkosken" kanssa siinä parissakin minuutissa olisi se pari liikaa.
Olen nainen, joka rakastaa seksiä, enkä jaksa niitä parin minuutin munia. Haluan kunnon kestävää miestä. Sori, mutta huono seksi ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, joka rakastaa seksiä, enkä jaksa niitä parin minuutin munia. Haluan kunnon kestävää miestä. Sori, mutta huono seksi ei vaan kiinnosta.
Mikä on sopiva yhdynnän kesto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhemmiten 53v iässä kestävyys ei ole ongelma. Erektio-ongelmia ei ollut ennenkään, mutta nyt on vuoden verran syöty tadalafiiliä eturauhasen hyvälaatuiseen liikakasvuun. Vaikka lääke on ensisijaisesti erektiolääke, niin auttaa myös eturauhasjuttuihin. Aamulla nuolin naiselleni orgasmin ja ssn jälkeen mentiin yhdyntään, joka kesti noin 15 minuuttia. Sen jälkeen aamiainen ja vielä sänkyyn hetkeksi loikoilemaan. Naista halutti vielä, joten hyppäsi päälle ja ratsasti itselleen orgasmin. Sen jälkeen otin hänet vielä takaapäin. Edellisestä orgasmistani oli n. 45 min, mutta taas laukesin, kun oli märkä ja halukas pillu edessä.
Mun teiniaikojen tyttöystävä harrasti ratsastusta ja meidän seksi oli aivan valtavan ihanaa. Tietysti se kroppa oli tiukka muutenkin mutta tuntui että harrastuksena seksin kannalta tuo ponin kanssa ratsastelu oli paras mahdollinen. Vartalon hallinta lantion osalta jäi kyllä mieleen. Yhdessä yössä se oli aina vähintään neljä siemensyöksyä ja tuplamäärä orgasmeja tytölle.