Tyypillinen palstamies on työtön erityisaikuinen joka kamppailee seksuaalisuutensa kanssa
Ootko nähnyt ainuttakaan aloitusta joka liittyisi palkkatyöhön ja terveisiin suhteisiin naisten kanssa?
Kommentit (46)
Samaa mieltä tästä. He ovat syrjäytyneitä miehiä, joilla kuitenkin on mahdollista tulevaisuudessa olla jotain muutakin. Aina on puuttunut tukea ja turvaa sekä toinen näkökulma, jonka aikuinen esittää. Kukaan ei ole jututtanut, on jääty yksin. Koulukiusaamista eikä kotoakaan ole saatu hyviä eväitä elämään. He ovat nujerrettuja ja ennen pitkään nujerretun sisällä alkaa kyteä raivo ja kiukku, jota pahantahtoiset tahot yhteiskunnassa lietsovat omaksi edukseen. Seuraukset kantavat sitten nämä nujerretut.
Mikään tilanne ei ole lopullinen elämässä. Osaa voitaisiin auttaa jo pienilläkin toimilla, siksi hyvät sanat ja arvostus ovat tärkeitä palstallakin. Se ei kuitenkaan tarkoita mitään paapomista, vaan voi tarkoittaa myös haastamista, kunhan kunnioittava asenne pysyy. Näissä miehissä on potentiaalia vaikka mihin. Useimmilla on vielä koko elämä edessä.
Olen palstamies. Ei mitään ongelmia. Olen sataprosenttinen homo ja vähän nekrofiili. Mitäs siihen sanot aloittaja?
Kuka on palstamies? Itse olen ainakin normaali parisuhteessa elävä, komeakin mies, joka lukee vauvaa paskalla käydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on palstamies? Itse olen ainakin normaali parisuhteessa elävä, komeakin mies, joka lukee vauvaa paskalla käydessä.
On täällä muutama normaalikin mies. Miten komeus tähän liittyy? En minä ainakaan ajattele, että ns. palstamiehet ovat sen rumempia kuin muutkaan. T. Ei ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen palstamies. Ei mitään ongelmia. Olen sataprosenttinen homo ja vähän nekrofiili. Mitäs siihen sanot aloittaja?
Muuten sama mutta itse sanoisin olevani maksimi-homo.
Voisko täällä periaatteessa olla ihan kuka vaan?
Sinänsä ihan kelvollinen sivistynyt arvaus tässä aiheena.
Ottaen huomioon, että suurin osa niistä haukkuu naisia ja esimerkiksi niiden alapään ulkonäköä, niin olet varmasti oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta sanon tuohon, että olet palstalla harvinaisuus, koska täällä kukaan ei myönnä olevansa homo - tosin kaikki ne jotka eivät pidä naisista eivät ole homojakaan, vaan kenties sitten nekrofiilejä tai sellaisia seksuaalisuuksia, joiden nimiä en edes tiedä. Heteroja eivät ainakaan ole, vaikka väittävät olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä muutama normaalikin mies. Miten komeus tähän liittyy? En minä ainakaan ajattele, että ns. palstamiehet ovat sen rumempia kuin muutkaan. T. Ei ap.
Kunhan sanoin. Miksi mies ei saa kehua itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maksimi-homo? Jos on maksimi-homo, niin sitten on varmaan minimi-homokin, onko se sellainen, joka on vain ihan vähän homo, esim. kerran viikossa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on maksimi-homo? Jos on maksimi-homo, niin sitten on varmaan minimi-homokin, onko se sellainen, joka on vain ihan vähän homo, esim. kerran viikossa :D
Kyllä.
Miksi haluaisin työpäiväni jälkeen keskustella palkkatöistä?
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon, että suurin osa niistä haukkuu naisia ja esimerkiksi niiden alapään ulkonäköä, niin olet varmasti oikeassa.
Suurimmalla osalla palstan akoistahan on aivan järkyttävän ruma ja kroonisten hiivatulehdusten runtelema limatuhero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan sanoin. Miksi mies ei saa kehua itseään?
Tuossa kommentissasi muistutat kyllä kovasti tyypillistä palstamiestä. Minähän en ole kirjoittanut mitään tuon suuntaistakaan, jota kysymyksesi edustaa. Se on sinun kuvasi palstan naisista tai naisista yleensä, jonka olet tuohon kysymykseesi kirjoittanut.
Osa tulee tänne tappelemaan, ei keskustelmaan. Naisissakin on näitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla palstan akoistahan on aivan järkyttävän ruma ja kroonisten hiivatulehdusten runtelema limatuhero.
Joku täällä kysyi alkuviikosta, että onko pillun märkyys sellainen, että se muistuttaa märkää villasukkaa. Harmi, kun kysymys poistettiin, koska sehän oli ihan asiallinen kysymys. Homoilla ei sitten ole syytä ajatella pilluja sen enempää kuin tässä kommentissa. Toki herää kysymys minkä vuoksi tällaisia on tarve kirjoitella päivästä päivään tai ylipäänsä olla naisten kanssa tekemisissä, sillä tämä on naisvaltainen palsta.
Se että on vihainen ei liity mitenkään homouteen eikä sekään, jos vihaa naisia. Siinä on kyse ihan muista asioista eli siitä, että ihminen on kokenut, että häntä vihataan ja että hänet on haluttu tuhota. Siksi hän puolustautuu etukäteen ja samaistuu aggressoriinsa. Viha syntyy pelosta ja pienuuden ja avuttomuuden tunteen torjumisesta. Mutta onhan viha ja väkivalta myös pelkoa, eivätkä kaikki koe osaavansa saavuttaa muiden kunnioitusta millään muulla tavalla. Vihaaminen on ehkä myös koukuttavaa ja sillä saa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon, että olet nähnyt vain äitisi tuheron, koominen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä tästä. He ovat syrjäytyneitä miehiä, joilla kuitenkin on mahdollista tulevaisuudessa olla jotain muutakin. Aina on puuttunut tukea ja turvaa sekä toinen näkökulma, jonka aikuinen esittää. Kukaan ei ole jututtanut, on jääty yksin. Koulukiusaamista eikä kotoakaan ole saatu hyviä eväitä elämään. He ovat nujerrettuja ja ennen pitkään nujerretun sisällä alkaa kyteä raivo ja kiukku, jota pahantahtoiset tahot yhteiskunnassa lietsovat omaksi edukseen. Seuraukset kantavat sitten nämä nujerretut.
Mikään tilanne ei ole lopullinen elämässä. Osaa voitaisiin auttaa jo pienilläkin toimilla, siksi hyvät sanat ja arvostus ovat tärkeitä palstallakin. Se ei kuitenkaan tarkoita mitään paapomista, vaan voi tarkoittaa myös haastamista, kunhan kunnioittava asenne pysyy. Näissä miehissä on potentiaalia vaikka mihin. Useimmilla on vielä koko elämä edessä.
Joihinkin asioihin voi vaikuttaa ja joihinkin ei. Kuten itse sanoit diplomaattisesti, niin "on mahdollista".
Työpaikkoja on Soviet Finlandissa aika vähän miehille ja naisille.
Seksuaalisuuden osalta useimmat miehet ovat saaneet syntymässä ankarat kortit. Ilman supernaamaa, todella pitkää pippeliä ja pitkää luurankoa suhteet naisten kanssa tulevat aina olemaan naisten ylivoimaa miestä kohtaan, ellei mies muuta Etelä-Amerikkaan tai Aasiaan, missä on omat isot riskinsä ja vaikeutensa.
Kyllähän monen kiltinmän miehen elämä olisi ollut helpompaa, jos nuorena olisi päässyt mukaan bileisiin 😟
Yleensä työttömät erityisaikuiset kamppailevat kaljatölkin renkaan ja pullonpalautusautomaatin, ei seksuaalisuutensa kanssa.
Heillä ei ole seksuaalisuutta koska libido sammuu kun riittävästi juo.
Kamppailee seksuaalisuutensa kanssa. Voi voi ttu mitä paskaa. Korkeintaan ne kamppailee päästäkseen seuraavalle tasolle videopelissä.
PS. Kamppaile keskenäs.