Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ itsevarmat naiset on parhaita

Vierailija
31.10.2025 |

Ei ole mitään parempaa kuin aikuinen, kypsä nainen joka tietää mitä haluaa ja sanoo sen myös ääneen! Ei tarvita kumitissejä, tekouikutusta tai kiloa pakkelia naamassa vaan aito halu joka paistaa koko olemuksesta!

Naiset, antakaa halunne kuulua ja näkyä rohkeasti ja sanoittakaa nautintonne. Siinä ei haittaa raskausarvet, muhkuvatsat tai roikkuvat tissit kun silmissä paistaa aito himo, itsevarmuus sekä halu! Kypsät naiset  eivät kuluta aikaa vihjailuihin tai epämääräisiin kiertoilmaisuihin ja pety kun toinen ei ole ajatustenlukija, vaan käyvät suoraan asiaan vaikka kesken kauppareissun. Ja teille jotka ovat vähän vielä epävarmoja, koittakaa lähettäkää puolisollenne vihjaileva video, jossa kerrotte ja näytätte mitä haluatte ja katsokaa mitä tapahtuu ;)

Olette ihania!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on jos uskaltaisi katsoa naista silmiin, ai että.

Vierailija
2/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että vanhemmat naiset on nuorten miesten suosiossa kun tietää että kyydit on hyvät ja pussit on taatusti tyhjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvani, ilman pikkuhousuja, olen märkä -    https://linkkurzen.de/bfyrP

Vierailija
4/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole raskausarpia, ei muhkuvatsaa eikä roikkuvia tissejä. Mun miehellä tosin ei seiso enää joten enpä taida lähetellä mitään viestejä. Se menisi jo vittuiluksi. 

Vierailija
5/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nyt unohtaa sen, ettei meitä kaikkia kiinnosta olla haluattavia ties kenen silmissä. Tiedän mitä haluan ja se on vapaus elää ilman miehiä ja seksiä. Mihin niitä on välttämätöntä haluta, jos lapsenhankinta ei ole enää ajankohtaista? Ne, keitä kiinnostaa, ovat eri asia, mutta sinun paasausta kukaan tuskin rohkaistuakseen tarvitsee.

Vierailija
6/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisikaan olla sen parempi kumppani miehelle, kuin seksuaalisesti vaativa, rumapainoinen, ikänainen?

Vierailija
7/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin liki kuuskymppisenä ukkona olen täysin samaa mieltä siitä, että nelikymppiset naiset on mitä parhainta seksiseuraa. Luultavasti seitenkymppisenä alkaa vuorostaan viiskymppiset naaraat olla sitä hoteinta hottia.

Vierailija
8/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuollainen on hyvä, nuorempanakin versiona. Oli kiva olla yks päivä tinder treffeillä naisen kanssa jolle ennen treffejä sanoin että älä meikkaa ollenkaan, ole niin luonnollinen kuin vain voit. Kuinka nainen kertoi että ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan ja kuinka se lisäsi itsevarmuutta seksiin.

Vierailija
9/9 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla makkaroita ja ylipainoa?? Eikö hyvävartaloinen kaunis nelikymppinen kelpaa, vai eikö rohkeus riitä lähestyä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan