Onko suhteen alusssa seksuaalisesti aktiivinen nainen hot or not?
Kommentit (26)
Hot kunhan ei passivoidu suhteen kestäessä.
Vierailija kirjoitti:
Hot kunhan ei passivoidu suhteen kestäessä.
Se on miehestä kiinni, pysyykö sen arvoisena naisen silmissä.
Tarkoitan sitä, että jos nainen ehdottaa seksiä, säikähtääkö mies?
Vierailija kirjoitti:
Mee too aikakaudella se on jopa suotavaa että nainen ehdottaa
Kyllä se jotain kertoo seksi haluista. Eli sanoisin, että hot.
Vierailija kirjoitti:
Aika säikky pitäisi olla jos aloitteellinen nainen alkaa heti alkuun hirvittää. Miksi kainostella?
Oman kokemukseni mukaan (N43) miehiä karkottaa se, että on liian halukas. 3/3 pitkäaikaisesta suhteestani ei ole kestänyt sitä että tykkään kosketuksesta, vaan heidät olisi sytyttänyt vaikeasti ja harvoin syttyvä nainen.
Etkö ole koskaan kokeillut, wanharouva Tyhjäpää?
on erittäin HOT että nainen tekee aloitteen!!
täällä oli ennen juuri näin mutta nyt on passivoitunut sitten jota ei olis uskonut koskaan kun vertaa sitä seksin määrää ja kaikkee touhua mitä oli...oli sellaista kiimaa häneltä ja minulta et naitiin kun kanit jatkuvasti! ja aina hänelle monet orkut tavalla tai toisella tein/tehtiin ;)
--vaihdevuodet--
sitten tuli niin sinne lenti kiima ja kaikki muukin läheisyys
yrittänyt olen jo useamman vuoden tehdä ja olla sun muut jutut ei vaan nainen innostu enään mistään...eikä suostu hakemaan apuja lääkäristä vaikka siellä ehdotettukin..kai se on sitten siinä.
melko paska fiilis vaan elää puutteessa miehenä kun vielä tekee mieli + vehkeet toiimii..erota hän ei halua mutta en saa muualtakaan sitä seksiä käydä hakemassa..pitkä suhde ja kaikki muu on hyvin ja rakkautta on mutta seksi on vain muisto..
M48
"erota hän ei halua mutta en saa muualtakaan sitä seksiä käydä hakemassa."
Ikäänkuin eroaminen olisi asia johon pitää erikseen saada toisen tahtotila. Sen enempää kuin seksin haku muualtakaan, ehkä vieraissa käyntisi voisi motivoida eroa tai seksilupaa vieraissa samalla, kun kerrot käyneesi kiksauttamassa naapurin Leenaa ja työpaikan Tiinaa? Problem solved?
Ei ole merkitystä. Itse olin juuri tinder treffeillä, en ollut se joka teki aloitteen seksistä jutteluun, yritin olla fiksu ja valita järkevästi keskustelun aiheet, mutta niin vain päivää ennen treffejä tuli kortsupaketista kuva että onko ok. Tiesin jo treffeille mentäessä että haluaa munaa ja niin halus.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan (N43) miehiä karkottaa se, että on liian halukas. 3/3 pitkäaikaisesta suhteestani ei ole kestänyt sitä että tykkään kosketuksesta, vaan heidät olisi sytyttänyt vaikeasti ja harvoin syttyvä nainen.
Kyse on vain ja ainoastaan taipumuksiisi sopimattomasta miesmaustasi. Muuta valintakriteerejäsi niin saattaa osua halut paremmin yksiin. Moni toistaa samaa kaavaa kumppania valitessaan ja toistuva epäonnistunut valinta kertoo tuon selvääkin selvemmin. Näköjään olet mieltynyt kiltteihin vässyköihin jotka säikkyy kun nainen onkin oikeasti halukas. Älä anna periksi vaan muuta valintojasi.
On taas kyllä vähän helkutin typerä kysymys. Tottakai naisen halukkuus on plussaa. Ihan alusta loppuun asti. Ja jos se halukkuus häviää, niin sitten on suhdekin ohi.
Pikkasen sellainen vaikutelma, että esim pussailun ehdottaminen voi saada jonkin miehen järkyttymään aluksi, vaikka ollaan nähty ja tullut treffeille sen vuoksi, että on pitänyt ulkoisesta olemuksestani😀
No HOT, koska ne halut tippuu prosenttiin alku ajoista melko nopsasti.
No jaa, kyllä mies voi pelästyä "seksuaalisesti liian aktiivista naista". Jos nainen on heti alussa liian päälle käyvä, raapii selän verille, huutaa seksin aikana feikisti ym, ym Kyllä nuo merkit kertoo jnkl epävakaudesta, eikä lupaile jatkon kannalta tasapainoista suhdetta. Mutta tällaiset jännänaisethan on tietysti joidenkin miesten mielestä upeaa haluttavaa seuraa.
Olen ollut suhteessa ainoastaan kerran ja nainen määräsi että seksi kuuluu avioliittoon. Sain odottaa kunnes pappi oli sanonut aamen.
Olisi ollut hot, oli not
Aloittaja:
Kyse ei ole mistään mt- ongelmaisesta, vaan normaalista, koulutetusta mutta seksuaalisesti halukkaasta naisesta, joka ei jaksa odottaa monia treffeja ennen sänkykamaria.,Pelottaako se miestä?
Vierailija kirjoitti:
Noh. Joillekin se on hot ja joillekin not.
Mä oon seksuaalisesti aktiivinen jo alussa ja hyvänä testinä miehelle on, että jo heti alussa ehdottaa seksiä ja on aktiivinen. Karkottaa helposti ja näppärästi sopimattomat miehet. Ei niillä nikheilijöillä mitään tee mun kaltainen nainen.
Vaimonikin teki mullle testin ennen kuin halusi kihloihin. Olin luvannut olevani aina valmis seksiin kun hän haluaa. Oltiin mökillä pari viikkoa kesähelteellä ja hän halusi poikkeukselllisesti joka päivä kaksi tai kolme kertaa naimista. Vähän teki tiukkaa, mutta luvattu mikä luvattu. Sen jälkeen teki toisen testin, halusi erota ja käydä lapsuuden tyttökarvinsa kanssa bailaamassa. Kuvitteli varmaan että soitan perään, en soittanut. Kahden viikon jälkeen tuli katumapäälle ja halusi minut maksi. TIesin voittaneeni hänet. Siiä pari viikkoa ja ostatti meille sormukset. Koskaan ei ole myöntänyt, että oli testannut. Mutta eipä ole koskaan tarvinnut epäillä tai pelätä, etteikö vaimoa olisi seksi ja kullini kiinnostaneet. Onneksi uskalsin luottaa siihen, että vaimo haluaisi jatkossakin seksiä. Eipä ole tarvinnut muista naisista haikailla,eikä elää puutteessa.
Ihme kysymyksiä