Onko muita miehiä, jotka ei käytä kesällä shortsien alla alushousuja?
Mun mies ei käytä, aika ällöttävää. Ja yrittää opettaa lapsillekin sitä samaa tapaa.
Ja kun mä sanon lapsille, että laittakaa ne alushousut sinne alle, niin lapset hokee aina vaan että "ei tartte, kun iskäkään ei laita".
On kyllä ärsyttävää mun mielestä. Ja epähygieenistä.
Kommentit (4)
Minä en käytä. Fiksu mies sulla :-)
Riippuu elinten koosta, isommat jos " hilluu-killuu" vapaana lahkeessa, ei kiva näky-paitsi joo no joillekin jotka tykkää xxx- Mutta luullakseni miehelle itseleenkin hankavaa ja liian heiluvaa, jopa sauma voi hiertää. Max just mökillä ja tosi kuumaa,oman porukan kesken. Eräällä juontajalla ei olut kiiltävän puvunhousujen kanssa juhlajuonnoissa-useassa alushousuja ja ns kaikki näkyi, eikö ollut itse katsonut peilistä. Aika roikkuvaa mallia oli koko pakettu. Huomio meni vääriin kohtiin itse juonnosta. Eikö kukaan muka nähnyt tai rohjennut sanoa. Itse olisi sanonut ja uskon, että kiittäisi,mutta kun oli mulle tv lähetyksestä kyse. Nyt muistaa tuon hnekilön miltei siitä yhdestä asiasta vaikka onkin muuten tosi ok heppu.
Alaripustukset tuulettuu paremmin jos ei ole niitä hiostavia ja ahdistavia sisähousuja tai pikkualkkareita. Sitten se munahiki alkaa haista.
Meillä kyllä käyttää.