Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun pitäis mennä irrottamaan hiiri loukusta 🥺

Vierailija
29.10.2025 |

Tsempatkaa! 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on inhottava toimenpide. Itse odottelin sen aikaa että ehti kylmentyä ja siltikin se on kamala työ. Hengessäni aivan anteeksi hiireltä pyytelin ja selitin ettei me oikein sovi asumaan samaan huusholliin. Jos elävänä kiinni olisin saanut sen niin ulos olisin kantanut.

Vierailija
2/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole  tosissasi ?? 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus "no see no touch" -hiirenloukulle. Se on helppo tyhjentää näkemättä ruumista, tiputan hiiren vaan mustaan koirankakkapussiin ja vien roskikseen.

Vierailija
4/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Ota vaikka pitkä naula avuksesi, jos siis on perinteinen metalliloukku.

Itse maalla lähes koko aikuisikäni asuneena tuohon on jo hyvin tottunut. Vaikka joutuisi kalauttamaan. Ei aiheuta inhoa irrotella, menee rutiinilla. Tästä syystä olen myös työpaikallani hiirivastaava 😄

Vierailija
5/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä tuntea tappamisen tuska ja myötätuntoa tapettua, kadotettua elämää kohtaan. Olet terve ja empaattinen ihminen.

Aloituksen perusteella tulee mielikuva, että sinua varmaan kiinnostaa myös eläimistä tehtyjen tuotteiden eettisemmät tuotantotavat. Eläinten hyvinvointiohjelmat, luomu jne.

Vierailija
6/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää myrkytin ne.

-Kummeli-

Vierailija
7/7 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyi, meillä oli pari talvea Super cat loukkuja ja välillä hiiri jäi vain jumiin eikä kuollut. Erään kerran hiiri oli litistynyt keskivartalosta mutta kun olin pudottamassa sitä roska-astiaan hyppäsi karkuun ja livahti piiloon. Ihan hirveää, kuoli varmasti jossakin kohti mutta paljonko kärsi ennen sitä. Toinen tapaus kun yksi jäi kintustaan kiinni enkä hirvinnyt tappaa, mies vasta töistä tultua kalautti sen. Tuon jälkeen on käytetty myrkkyjä. Raasut.