Niina Lahtinen - tuota ei vaan kestä!
Päläpäläpälä. Olevinaan hauska, mutta on rasittava.
Kommentit (16)
Kulli sille pitäs laittaa suuhun niin ois hiljaa. Osanneeko ottaa edes suihin?
T: setämies
Vierailija kirjoitti:
Kulli sille pitäs laittaa suuhun niin ois hiljaa. Osanneeko ottaa edes suihin?
T: setämies
Osaa.
Aku ja Roope.
Olen täysin samaa mieltä kyseisestä vasemmistolaisesta uusioneidistä avaajan ja parin kommentaattorin kanssa!
Juontaja kaksikko...Niina Lahtinen ja Anni Ihamäki, miettikää hui🤬😡
Kyllä ois hirvee pari
Niina on pahempi kuin Aku joka on todella paha. Jaix. Ei pysty katsoon telkusta.
Onhan se hauska ja ihana. Tai siis oli ihana - nyt on painoa se suomalaisen naisen vakio eli 35 kiloa liikaa.
Onko tuo teillä joku leikki, miehesi kahlitsee sohvalle ja laittaa Niina Lahtisen telkkarista näkymään ja volumet kovalle?
Vierailija kirjoitti:
Niina on pahempi kuin Aku joka on todella paha. Jaix. Ei pysty katsoon telkusta.
Olet sentään oivaltanut että ei ole pakko katsoa mitä ei halua. 👍
Toinen rasittava on se raumalainen "runoilija" Heli Laaksonen. EI! Ei pysty kuuntelemaan yhtään.
Aina on ärsyttänyt. Se on se teennäinen puheen painostaminen tai jotain. Ja muka-hauskuus.
Niina on hauska. Inkkelit ei tykkää äänekkäistä naisista ja haluavat oikeistolaista propagandaa.
Tuo oli joskus vissiin Putouksessakin?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo teillä joku leikki, miehesi kahlitsee sohvalle ja laittaa Niina Lahtisen telkkarista näkymään ja volumet kovalle?
Kiitos, mutta minua ei tarvitse teititellä. Mies on heivattu jo 10 vuotta sitten tästä huushollista. En kadu. Sitä sen sijaan kadun, että en ennemmin ulostanut ukkoa vaan kestin liian kauan.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Niina on hauska. Inkkelit ei tykkää äänekkäistä naisista ja haluavat oikeistolaista propagandaa.
Onko äänekkäät ja räväkät naiset ihania? Minusta ei. Kiroilevat ja tuollaisia on nähty Unelmahäät -ohjelmassa. Usein "puolustelevat" ulosantiaan, että minä nyt vaan olen tällainen luonnonlapsi.
Aina ollut.