Miksi työelämässä tällaista ihmistä sanotaan epäaidoksi?
Laura (nimi muutettu) saa usein asiakkailta ja monilta työtovereilta palautetta töissä, että hän on lämmin, osaava ja ihana ihminen. Moni sanoo Lauran olevan karismaattinen persoona ja viihtyvänsä Lauran seurassa. Laura ei kuitenkaan ole mikään räiskyvä tai temperamentiltaan voimakas ihminen, vaan rauhallinen. Osa työtovereista taas kuvailee Lauraa epäaidoksi, eikä pidä Laurasta ollenkaan.
Miksi Lauran kaltaista ihmistä sanotaan epäaidoksi?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Rauhallisia työntekijöitä jotka eivät halua osallistua päällepäsmäreiden ja heidän hovinsa teatteriin vaan keskittyvät työnsä hoitamiseen kunniallisesti niin heistä nämä kyyrykerholaiset eivät pidä, koska eivät itse niinkään tykkää niihin työjuttuihinsa keskittyä.
Kokee uhkana.
Kateus.
Millä tahansa haukkumisella yritetään saada ihmisen olo epävarmaksi ja pienentämään/muuttamaan itseään.
Ne hössöttäjät ovat itse epäaitoja, joten projisoivat muihin.
Rauhallisia työntekijöitä jotka eivät halua osallistua päällepäsmäreiden ja heidän hovinsa teatteriin vaan keskittyvät työnsä hoitamiseen kunniallisesti niin heistä nämä kyyrykerholaiset eivät pidä, koska eivät itse niinkään tykkää niihin työjuttuihinsa keskittyä.