Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 29 v., hoikka, kaunis, varakas lapseton nainen, terveisesi minulle?

Vierailija
14.04.2007 |

Mitä haluaisit sanoa minulle? Mieheni tulot on yli 500 t vuodessa, itse en käy töissä mutta saan pääomatuloa n. 200 t vuodessa. Olen todella hyvän näköinen ja tiedän sen itsekin. Lapset on harkinnassa...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meidän tuloihin nähden todella todella vähän.

Vierailija
2/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin 29-vuotiaana kaunis, hoikka ja lapseton. En varakas mutta vasta valmistunut yliopistosta ja ura komeassa nousukiidossa, pää täynnä suuria suunnitelmia ja odotuksia.

Nyt olen 35-v erittäin väsynyt, plösähtänyt kahden lapsen äiti joka käynnistelee työuraa kotiäitivuosien jälkeen. Tunnen olevani eri ihminen, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin. Ehkä onnellisempi tai ainakin vähemmän angstinen kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästäsi. Täällä ehtii hengaamaan sitten, kun on ne lapset.

Vierailija
4/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hanki rahoillasi hoitaja, joka hoitaa välillä myös öisin kun olette miehesi kanssa hotellissa viettämässä kahdenkeskistä aikaa.

Vierailija
5/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella haluat lapsia, niin tee ihmeessä jo jotain asian eteen äläkä jää liian pitkäksi aikaa harkitsemaan.

Vierailija
6/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti saatte vielä kivoja lapsia kaiken muun kivan päälle!

Vierailija
7/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitä sen kummempia sanomaan :)

Vierailija
8/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä muuta sanottavaa ole kenellekään tuntemattomalle. Ei mitään kysyttävääkään. :)

Vierailija
9/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa yhteinen asia taitaa olla addikti tähän av-palstaan. Lisäksi ymmärsin rivien välistä että olet tyytyväinen elämääsi, niin minäkin omaani.:)

Vierailija
10/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nyt luulisi olevan parempaakin tekemistä?

Ja sitten: mielummin omistan ystäviä kuin varallisuutta, tosin minulla onnellisella on molempia + ihana mies, muutama ihana terve lapsi, oma iso talo ja ulkonäköäkin sen verran ettei tarvitse pelästyä peilistä katsoessa. Ikää 32v.

Vierailija
11/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sa eikä varsinkaan raha tai sen puute oli rasitteena.

Vierailija
12/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin juuri saunassa ja porekylvyssä... on taas paljon juhlia tiedossa, joten kivaa että kerrankin saa viettää rauhassa laatuaikaa kahdestaan.

t. Aloittaja

Vierailija
13/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä surffaat netissä ja mies makaa sohvalla. DDDD

Vierailija
14/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan raukea olo... Mies kokkaa päivällistä ja minä juon laatuviiniä läppärin edessä.

Aloittaja

Vierailija
15/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ihanan raukea olo" ... Voi sinua:D Miksi et ole saanut vielä lapsia? Jos joskus saat oman vauvan, huomaat ettei punaviinit ja veneilyt yms ole mitään sen onnen rinnalla:) Toivottavasti teillä tärppää pian, hauskaa kevättä!

Vierailija
16/16 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me tajuamme että kirjoitat salaisesta unelmastasi. Kerro nyt, miten asiat oikeasti ovat. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi