Voiko eilisen pakastemuusin käyttää rieskoihin?
Kysymys otsikossa. Lämmitin eilen pakastemuusin mikrossa. Sitä on vielä hieman jääkaapissa jäljellä. Voiko sitä mielestänne käyttää vielä perunarieskoihin, vai olisiko parempi vain heittää pois? Mitä mieltä?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Oma järkesi ei siis sano asiasta yhtään mitään?
Sanoo se jotain. Olen tosi väsyneellä päällä, ja halusin vielä nyt kysyä muiden mielipiteitä, kun en ole mikään suurtalouskokki. Ap.
En ole ikinä kuullutkaan pakastemuussista. Mä aloitan sen tekemisen ihan perunoista. Ja helpompi ostaa isoja perunoita,mielummin kuorin 2-4 isoa perunaa kun kaksikymmentä pientä.
No joo, edelliseen viitaten, mutta joo, tietysti käytät.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullutkaan pakastemuussista. Mä aloitan sen tekemisen ihan perunoista. Ja helpompi ostaa isoja perunoita,mielummin kuorin 2-4 isoa perunaa kun kaksikymmentä pientä.
Miten tää nyt liittyy avaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen ikävä toisen luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan et miksi muussia pitäs pakastaa? Tehdään sen verran kun syö, enneku menee pilalle.
Ai paskamuussin? En tiiä onko kovin hyvää enää seuraavana päivänä.
Pakastettu ja kertaalleenlämmitetty muussi ei kuulosta siltä, että sitä kannattaa leipoa. Ellet leivo saman tien ja syö kerralla. Ne ei kyllä säily.
En tiennytkään, että olemassa pakastemuusia.
Vierailija kirjoitti:
Pakastettu ja kertaalleenlämmitetty muussi ei kuulosta siltä, että sitä kannattaa leipoa. Ellet leivo saman tien ja syö kerralla. Ne ei kyllä säily.
Tein ne rieskat kuitenkin ja syödään tänään pois. Pakasteruokia ei kai kannata moneen kertaan lämmitellä. Sitä emminkin. Ap.
Oma järkesi ei siis sano asiasta yhtään mitään?