Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko trollausepäilystä kiihottua?

Vierailija
18.10.2025 |

En keksi muuta syytä miksi osa epäilee aina ja kaikkea trolliksi. Ehkä he saavat siitä perverssiä tyydytystä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteen.

Vierailija
2/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliseksi on kaikkein parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus omaan seksuaalisuuteen.

Ja sen toteuttamiseen intohimoisesti ja nautinnollisesti.

Vierailija
4/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tän palstan peräkammarin poikien psyyke ei vain kestä, että naiset tykkää isoista kaluista ja että niitä on olemassa!

Vierailija
5/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa tän palstan peräkammarin poikien psyyke ei vain kestä, että naiset tykkää isoista kaluista ja että niitä on olemassa!

Olet varmaan joskus nähnyt sellaisen, kun kerran olet niin varma?

Vierailija
6/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle 28,4cm ja mittaan päivittäin. Mielestäni se ei ole iso. Jostain syystä isot ovat vain harvinaisia ja yleensä penis on sintti. Olen laskenut että yhdellä kahdestasadastamiljoonasta on yhtä iso kuin minulla.

Vierailija
7/7 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle 28,4cm ja mittaan päivittäin. Mielestäni se ei ole iso. Jostain syystä isot ovat vain harvinaisia ja yleensä penis on sintti. Olen laskenut että yhdellä kahdestasadastamiljoonasta on yhtä iso kuin minulla.

Joo tiedän tunteen. Mulla on 32,3 cm ja aina luulevat trolliksi. Ei tämä nyt niin iso edes ole.