Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tarkkoja teidän lasten päiväkodissa on siitä, kuka lapsen hakee? ov

Vierailija
23.09.2008 |

Siskoni haki tänään lapset hoidosta ja mieheni muistutti hoitajia vielä aamulla, kun toi lapset hoitoon.

Siskoni haki lapset sovitusti, mutta hoitaja (joka kyllä oli sijainen, mutta..) ei meinannut laskea lapsia tätinsä mukaan, koska siskoni oli mukamas ALAIKÄINEN :D Siskoni on todellisuudessa 26v, mutta häntä luullaan aika useasti alle 20 vuotiaaksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verilöylyjen lisäksi täällä alkaa kohta yleistyä myös lasten sieppaukset.

Vierailija
2/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meidän lapset on hakenut joko mummu tai taata, jos minä ja mies ollaan myöhään töissä eikä ehdittäisi päiväkodille ennen klo 17.00. Mutta tänään äidilläni ja mieheni isällä oli muita kiireitä ja he eivät sen takia päässet hakemaan tenavia.

Siskonikin on kyllä nimetty hakijaksi, mutta hän ei ole vielä kertaakaan hakenut lapsia hoidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kirjataan ylös mahdolliset hakijat aina näin syksyllä!

Meillä haki kerran viime vuonna lapsen mummo, kerrottiin kyllä sillä viikolla tarhassa kaikille hoitajille. Mitään ongelmaa ei ollut, ja hoitajat sanoikin että jos heille sanotaan että tänään hakeekin X ja lapsi tuntee hakijan niin kyllä se riittää?

Vierailija
4/7 |
23.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole kukaan mihinkään merkannut hakijaksi, en ole poikaa ennen noutanut, kukaan ei ilmoittanut päiväkodille ettei lasta haekaan äiti tai mummo kuten normaalisti, eikä hoitajat tunne mua. Silti se armas kakara annettiin mun huomaan..?? Tuo on kylän ainoa hoitopaikka, ja koko ajan vain varmistuu tunne siitä, että omia lapsiani EN noin leväperäiseen paikkaan laske.

Vierailija
5/7 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä alaikäiset sisarukset (12,15&17v.) ovat joutuneet joskus hakemaan pikkusisarukset 1 ja 3 vuotiaat päiväkodista. Asiasta on aina sovittu etukäteen ja kotimatka on lyhyt.

Vierailija
6/7 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on pyydetty nimeämään hakijat puhelinnumeroineen. Meillä laitettu vanhempien lisäksi isovanhemmat. Yleensä aamulla sanotaan, jos hakee joku muu kun äiti/isä. Ja 5v. aina kysyy, kuka hakee, mihin aikaan ja julistaa tädeille että äiti hakee neljältä tms.

Myös mun täti on pari kertaa hakenut lapset, vaikkei hakijaksi olekaan nimetty. Tällöin ollaan aamulla sanottu nimi ja hoitajat taisi kysyä, että tunnistaako lapset tädin.

Jos hakija vaihtuukin niin yleensä ollaan soitettu päivällä, esim. että mummi hakeekin tänään, niin tietävät. Musta on ihan hyvä, että pitävät kirjaa.

Vierailija
7/7 |
24.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en missään nimessä halua, että lapsiani annetaan muille kuin minulle tai miehelle, ellen sitten ole asiasta erikseen maininnut.

Ja tuohan on laitonta luovuttaa alaikäiselle lapsi hoidossa. Sitä ei saa tehdä vaikka kuinka vanhemmat antaisivat luvan.