Miehellä ei ole hauskaa kanssani
Meillä on ollut pikkulapsiaikoina yhteinen aika kortilla plus raskaudet ja imetykset ovat olleet minulle fyysisesti vaikeita. Mies nyt silloin tällöin käy jossain karaokessa/keilaamassa kavereiden kanssa ja kivaa tuntuu olevan. Minun kanssa hän ei halua tehdä oikein mitään. Minua ei oikein kiinnosta juoda halpaa kolmosolutta kuppilassa, vaan jos joskus pääsen jonnekin ilman lapsia, haluaisin johonkin ruokaravintolaan, tapahtumaan tms. Miehen mielestä näissä ei ole hauskaa. Tiedän, etten ole se railakkain tyyppi ja olen käytännössä ollut jumissa kotona lasten kanssa vuosia, eikä se ole ainakaan parantanut tilannetta. Jotenkin tuntuu, että miehen mielestä kotona ja mun kanssa on vain tylsiä velvollisuuksia ja minulta pitää vain anella lupaa päästä jonnekin oikeasti nauttimaan elämästä. Ehdotuksia, mitä voisimme tehdä yhdessä?
Kommentit (2)
Pyöräillä, hiihtää, hieroa hartioita, katsoa yhdessä elokuvaa tms., kokata kotona vähän fiinimmin tai tilata noutoruokaa, lapset hoitoon. Yhteen iltaan voi mahduttaa monta juttua, molemmille jotain kiinnostavaa.
Anna kerrankin kunnolla pesää. Kaikkea muuta mies saa kavereiltaan paitsi pillua - ja se on se mitä hän sinulta kaipaa.