Kuinka usein parittelet?
Minua kiehtoo tietää kuinka usein te parittelette? Olen itse 29-vuotias, 5 vuotta sitten Suomeen muuttanut nainen. Meidän kulttuuri ei paritella kuin sitten avioliittossa vasta. Onko aidosti totta, että Suomessa on ok, jos parittella ennen avioliittoa, tiedän kyllä että niin tekee naiset ja miehet.
Kommentit (5)
1-2 kertaa viikossa ja vain vaimon kanssa. Olen siis uskollinen vaimolle .
On ok! Ei se värkki mihinkään kulu. Itsellä vaan liian harvoin, noin 1-2 kertaa vuodessa.
Mies syntyisin Mälyältä v. 1973 nykyisin asun Porissa. Pori the Best!
Parittelin kerran 6 vuotta sitten, en todennäköisesti parittele enää.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko naimista? Eläimet parittelee, ihmiset nai, panee, rakastelee, harrastaa seksiä... Jos olet 29 vuotias niin voit milloin vain harrastaa seksiä/ naida. Olisi hyväkin opetella seksiä jonkun luotettavan ja kokeneemman miehen kanssa. Mutta siis kysymykseesi vastaus, "parittelen" noin 2-3 kertaa viikossa ja olen mies.
Monilla jos ei kaikilla eläimillä on paritteluaika. Ihmiset myöskin harjoittavat seksiä jos ei ole mahdollista sitä harrastaa.
Nainen saa rakastella tai nussia heti kun on puberteetissa tullut täydelliseksi naiseksi, keskimäärin 12v ikäisestä alkaen.
Luonani pistäytyy ilokaunotar kerran viikossa, mutta toisinaan on käy lykky viikonloppuisinkin.
Tarkoitatko naimista? Eläimet parittelee, ihmiset nai, panee, rakastelee, harrastaa seksiä... Jos olet 29 vuotias niin voit milloin vain harrastaa seksiä/ naida. Olisi hyväkin opetella seksiä jonkun luotettavan ja kokeneemman miehen kanssa. Mutta siis kysymykseesi vastaus, "parittelen" noin 2-3 kertaa viikossa ja olen mies.