Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen varmasti hullu, mutta uusi vauvakuume pukkaa päälle...

13.04.2007 |

Meillä on nyt 4v täyttävä esikoinen, tytär 2,5v ja juniori 10kk. Nyt kuin varkain on vauvakuume iskenyt. Itselläni on toisaalta sellainen olo, että täytyy olla vähän hullu, kun näin pian taas haaveilee vauvasta =) Haave ei ilmeisesti ole vain minun vaan myös mieheni, kun tässä hiljan vain totesi, että voisi sitä vielä yhden lapsen ajatella, kun tuo juniorikin alkaa olemaan noin iso... Miten olette neljän pienen kanssa selvinneet ja millainen auto on ollut käytössänne? Huoneita kodissamme vielä onneksi riittää ;)

Synnytykset olleet aikas helppoja ja nopeita (nopeutuen koko ajan eka 19h, toka 7h50min ja kolmas 2h15min). Lääkäri suunnitteli jo alustavasti, että jos vielä seuraavaa ajatellaan tullaan synnytys käynnistämään ettei lapsi synny kotiin, kun ovat nopeutuneet noin kovalla voimalla.

Mukavaa viikonloppua kaikille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Et ole hullu tai sitten me ollaan molemmat hulluja... ;D

Meillä on pojat 7/02, 12/04 ja tyttö 8/06 ja minulla myös meinaa pukata vauvakuumetta päälle!!! Meillä vain on niin että minä kuumeilen ja mieheltä jyrkkä EI josta ei keskustella... :( Mies ei halua enää lapsia ja nyt jo tämä asiaa kalvaa parisuhdettamme vaikka vauvakin on vielä noin pieni. Enkä viitsi painostaa miestä koska en jaksaisi hoitaa neljää yksin kun kolmessakin on työtä...

Teille kaikkea hyvää ja ei muuta kuin tuumasta toimeen, varmasti yhdessä pärjäätte!!! Hyvää kevättä!

HeikkoPeikko

Vierailija
2/4 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo neljä lasta: -98, -98, -00 ja -06 ja vauvakuume vaivaa jo muakin! Kuopus täytti just 9 kuukautta. MUTTA: isukki hidas syttymään... aion tässä kesän pitää matalaa profiilia ja syksyn tullen alkaa vihjailemaan. Kyllä vauvakuume on voimakas kuume, ei lähde kuin vauvalla!!

Nimim. Kokemusta on! ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piiperö kohta 8kk ja lokakuusta-06 on uusi vauva ollut jo tilauksessa ;) Kovasti tsemppiä teille!

-Allu

Vierailija
4/4 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta (98, 99, 06) ja vielä yksi mahtuisi tulokas tähän perheeseen, itse asiassa kun aloimme yrittämään kolmatta, päätimme, että hänelle pitää saada sisarus lyhyellä ikäerolla heti perään. Ehkäisynä emme käytä mitään, mutta imetän vielä, mikä tietenkin osaltaan estää raskaaksi tulemista. Minulla on myös PCO, eli ei mitkään hyvät lähtökohdat raskaudelle.

Autona meillä on 7-hlölle rekisteröity Grand Espace, mutta asunto (4h+k+s) natisee jo nyt liitoksissaan, kun meillä ei ole tarpeeksi säilytystilaa. Ehkä se tästä...

Ei muuta kuin vauvan yritykseen, jos vähänkään siltä tuntuu, ettei sitten ala kaduttamaan jälkeenpäin...