Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 6+0

Vierailija
09.10.2025 |

Heippa,

Onko kellään hyviä kokemuksia, että alkuraskaudessa olis tullu kirkasta verta useemman päivän? Ei kipuja, mut pelottaa onkohan tää nyt tässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika tavallista mutta ultrassa se tietysti viimeistään varmistetaan. Jos on pelkkää vuotoa ilman kipuja, ei kuulosta keskenmenolta. 

Vierailija
2/6 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minulla tuli verta alkuraskaudesta, muistaakseni 6. ja 7. viikolla. Tuli ihan pieni klönttikin. Mutta lapsi on nyt 10v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista Ekaa kertaa tänne mitään laitan ja pelkäsin kovasti, että aletaan mollata tms. Joten kiitos! Ootte kultaa! Toivotaan, että mullakin olis ihan normaalia ja kaikki hyvin. Äsken vaan holahti kunnolla ja säikäytti.

Vierailija
4/6 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli verta, enemmän tai vähemmän, rv 7-12. Nyt nukkuu tyytyväisenä.

Vierailija
5/6 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuoteli vaaleanpunaista verta useasti rv 4 - 8 välillä. Oli tosi stressavaa kyllä. Koskaan ei tullut ihan sellaista paksua punaista verta, mutta vaaleanpunaista oli. Välillä oli jopa kramppeja. Kaikki oli kumminkin kunnossa ja tuossa hän nyt yrittää saada unen päästä kiinni.

Taas raskaana nyt rv 4+4 ja taas on ollut ajoittaisia vatsakipuja ja vaaleanpunaista tullut pieniä määriä. Ei voi kun odotella vaan vaikka on kyllä jännää.

Tsemppiä odotukseen! 

Vierailija
6/6 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli, suunnilleen noihin aikoihin, kolmisen päivää. Kävin yksityisellä tarkistuksessa kun koppui ha kaikki oli kunnossa. 

Olen kokenut myös alkuraskaudessa keskenmenon ja silloin olin tosi kipeä ja verta sekä klönttejä tuli enemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme