Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnittymisvuoto? Raskaanako?

Vierailija
09.10.2025 |

Siis olen alkanut pohtimaan voisinko olla raskaana. Raskaus ei ole suunniteltua ja kondomi oli käytössä mutta yhdynnät oletetun oviksen aikaan. Oviksen jälkeen minulla on ollut outoja oireita. En tiedä tarkkaa oviksen ajankohtaa mutta oletan nyt olevan n. Dpo 11 ja kuukautiset alkaisivat 2-3 päivän päästä.

Oviksen jälkeen ollut menkkamaisia kipuja. N. Viikko oviksesta tunsin alavatsassani muutamia vihlaisuja ja valtavaa paineen tunnetta alavatsalla. Myös erikoista nipistyksen tunnetta tuntunut kohdun seudulla sekä nippailuja munasarjoissa. Rintoja on myös vihlonut ja huipannut. Nyt tänään tuli pyyhkiessä limaista vaalenpunaista vuotoa. Toistaiseksi se loppui. Voisiko kiinnittymisvuoto tulla vasta tässä vaiheessa? Nyt on kp 27 ja kierto yleensä 27-30 päivää, yleisimmin 29 päivää.

En ole koskaan ollut raskaana ja kaipaisin kokeneempien neuvoja. Tämän aamun liuskatesti oli negatiivinen. Yleensä aina kuukautiseni alkaa ruskealla tuhruvuodolla ja myös loppuu sillä. Tällainen vaaleanpunainen vuoto ei ole itselleni normaalia. Mitä mieltä olette?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että sulla alkaa huomenna menkat.

Vierailija
2/9 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis ovis ovis ovis ovis ovis ovis ovis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finni jossain siellä ja siitä pieni verimäärä.

Näin kävi juuri itselleni tänään. Sama kierron vaihekin samoine oireineen.

Vierailija
5/9 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ni tulos näkyy positiivisena liuskassa yleensä vasta 1-3 viikon päästä kiinnittymisestä. Joten joudut odottelemaan.

mutta ihan rauhassa otat. Taidat nyt vaan ylimiettiä oman hermostumisen kanssa <3 koitat rentoutua ja miettiä kaikkea muuta, tiiän että hankalaa mutta ei mitään muutakaan just nyt voi. Joko alkaa menkat lähipäivinä, liuska näkyy positiivisena viikon/muutaman päästä tai sitten siulla on jotain muuta vaivaa joka aiheuttaa samankaltaisia oireita. Kaikki on mahdollista. 

Vierailija
6/9 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla. Minkä merkkinen liuska? Mulla on näkynyt pregcheckeissä jo monta päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Suosittelen. 

Vierailija
7/9 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla. Minkä merkkinen liuska? Mulla on näkynyt pregcheckeissä jo monta päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Suosittelen. 

Oli kyllä juuri tuo Pregcheck. Ehkä tämä on sitten jotain muuta, on vain ollut niin erikoisia oireita. Voi toki olla vaan jotain hormonihäikkää. Ja todennäköisyys toki pitäisi olla pieni raskaudelle kun ehkäisy oli käytössä..

Ap

Vierailija
8/9 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jokaisella vaihtelee hcg tasot paljon, jopa eri raskauksien välillä.:) olen itse ollut aina varhainen plussaaja, mutta nekään kaikki eivät ole lapsiksi asti tulleet. 

Vierailija
9/9 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up