Onko hyvinvointialueellasi jo tekoäly vastaamassa puhelimeen kun soitat varataksesi aikaa?
https://www.hyvaks.fi/hyvinvointialue/kestavan-kasvun-ohjelma/puhelinas…
Tein tästä aiemminkin avauksen mutta se ei kiinnostanut oikein ketään. Varmaankin otsikko oli huono.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6249298/oletko-keskustellut-tekoalyn-ka…
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ei, siellä on vastaaja joka pyytää painamaan näppäimiä ja sitten soittelevat takaisin, kun ehtivät.
Eli tekoälyn esi-isä?
Osaiskohan tuo hoitaa asiaani paremmin, kuin tähän mennessä "tapaamani" lääkärit? Lainausmerkit, koska puhelimessa näitä asioita tunnutaan hoitavan 98% ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, siellä on vastaaja joka pyytää painamaan näppäimiä ja sitten soittelevat takaisin, kun ehtivät.
Tämä "puhuva pää" oli otettu käyttöön Keski-Suomessa vissiin tällä viikolla.
Ministeriö vaatii Keski-Suomen hyvinvointialueelta liki 19 miljoonan euron säästöpäätöksiä palveluverkkoon pikaisesti
Ainakin yksi säästökohde siis löydetty.
Soitin ajanvaraukseen ja ensimmäisenä sieltä tekoäly haluaa keskustella ja kysyy onko asia kiireellinen vai kiireetön. Vastaan kiireetön. "Ymmärrän, asiasi on kiireellinen." Ennen meni soittopyynnön jättämiseen puolisen minuuttia. Nyt meni kolme minuuttia. Eihän se paljon ole, mutta turhauttavaa yhtä lailla.
Ei, siellä on vastaaja joka pyytää painamaan näppäimiä ja sitten soittelevat takaisin, kun ehtivät.