Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa erästä henkilöä mielestä

Vierailija
09.10.2025 |

Tutustuin häneen (mies) edellisessä työpaikassa. Tiesin, että on varattu, mutta silti meille tuli joku selittämätön yhteys. Juteltiin pitkät tovit aina kun ehdittiin.

Siirryin toiseen työhön ja en nähnyt häntä vuoteen. Kunnes törmäsin sattumalta häneen. Halaus oli lämmin ja kesti pitkää, kysyi mun elämästä,katsoi silmiin ja hymyili. Ei malttanut lähteä vaikka oli kiire.

Mä olen häneen ihastunut, se on selvä ja myönnän. Vuosi sitten hän oli varattu. Nykyistä statusta en tiedä. Nolaanko itseni jos kysyn? ( ollaan kuitenkin tuttuja,että voin vaik instas viestin laittaa)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä voi kysyä. Jotenki ovelasti. Jos ei sormusta näy. 

Itellä oli vähän sama tilanne. Tykkäsin yhdestä tyypistä. No hän oli varattu mut juttu ja huumori luisti hyvin. Samanlainen huumorintaju ja luonne. Sit tämä juttu loppui yllätäen mun oloni sielä paikassa. Kun joku asia muutti sit että työni loppui.

Emme ole sit nähneet kohta vuoteen kun sopimukseni loppui. Ja hetken olin työtön. Nyt muita kuvioita elämässä. 

Kerran on viestitelty kesällä ja sit ei oikeestaan muuta. En halua sotkea kenenkään elämää. 

Jos sattumalta tiet kohtaa niin asiat on toisin. Elämä ei aina mene niin kuin haluaa. 

Vierailija
2/2 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä voi kysyä. Jotenki ovelasti. Jos ei sormusta näy. 

Itellä oli vähän sama tilanne. Tykkäsin yhdestä tyypistä. No hän oli varattu mut juttu ja huumori luisti hyvin. Samanlainen huumorintaju ja luonne. Sit tämä juttu loppui yllätäen mun oloni sielä paikassa. Kun joku asia muutti sit että työni loppui.

Emme ole sit nähneet kohta vuoteen kun sopimukseni loppui. Ja hetken olin työtön. Nyt muita kuvioita elämässä. 

Kerran on viestitelty kesällä ja sit ei oikeestaan muuta. En halua sotkea kenenkään elämää. 

Jos sattumalta tiet kohtaa niin asiat on toisin. Elämä ei aina mene niin kuin haluaa. 

Ei oo sormusta ja aattelin kyl että sanon että laittaa viestiä sit kun on vapaa. En tiedä, täytyy miettiä. Mut toisaalta enhän mä mitään menetä jos kysyn. Hänellä on joku tosi maaginen vaikutus muhun ja haluan ainakin että hän sen tietää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi