Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja LANTION LÖYSTYMINEN

Vierailija
11.04.2007 |

Kenelläkään kokemusta?

Voiko todella paha kantion löystyminen vaikuttaa synnytykseen? Miten?

Entä synnytyksen jälkeen? Voiko jäädä pysyviä haittoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neljä kuukautta sairaslomalla ennen synnytystä, kun en pystynyt kävelemään. Käsillä piti siirtää jalkoja eteenpäin. Synnytys kuitenkin meni hyvin, vaikka kesti tosi kauan. En synnytyskivuissa kiinnittänyt huomiota häpyliitoksen kipuihin. Kipuja oli synnytyksen jälkeen muutamia kuukausia, esim. vaunujen jarruja en pystynyt jaloilla käyttämään. Seuraavissa raskauksissa ei ollut läheskään yhtä vaikeaa.

Vierailija
2/5 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että synnytys saattaisi olla hieman helpompi, jos noita kipuja on. Tätä toivon, koska liikkuminen alkaa olemaan mahdotonta jatkuvan, pistävän kivun takia, joka ilmenee aina kun kävelee! :( Milloin kylkeen, milloin alavatsaan- aina sattuu jonnekin. Kuulemma löystymiskipuja, eivät supistuksiltakaan vaikuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulisi välttää, ettei niin käy?

Vierailija
4/5 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpyliitoksen löystyminen. kaksi lääkäriä kysyivät haluanko section. revetessään saattaa parantuminen kestää kauemmin, kuin sectiosta.. Pelkäsin kuitenkin niin paljon sectiota (leikkauskammo), että päätin synnyttää alakautta. hirmu hyvin meni, mutta onni oli mukana. Olen huomannut, että Suomessa tää löystyminen painetaan ihan villasella.

Vierailija
5/5 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa synnytyksessä?

Entä synnytyksen jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi