Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on perseestä. Mikähän on hänen dg?

Vierailija
22.09.2025 |

Olen jo aikuinen mutta..Siis hän tahallaan sabotoi elämääni. Laittaa viestiä yöllä klo 3.30 niin että herään, juuri kun olin saanut unirytmin kuntoon lentoa varten mistä kehuin hänelle onnistuneeni. Oikoluki nuorena opinnäytetyön ja sabotoi sitä. Lihotti lapsena ennätys läskiksi niin että oli varmaan rasvamaksa jo ennen kun olin 10. Minulla on vahva likinäkö jonka olisi lapsena voinut välttää harrastamalla urheilua. Perheessämme on terveydenhuollon ammattilaisia joten likinäön syntymekanismi tuskin on ollut kummastus. Äiti myös epäilee kaikkia järkeviä rahaa tuovia tulevaisuuden hankkeita eikä kannustanut oikeisiin ammatteihin.. Oikeasti inhoan häntä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti? 

Vierailija
2/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Mutta siis miksi ihmeessä pidät puhelinta äänellisellä yöllä, jos tarkoitus on nukkua hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin lapsena paljon ja urheilua ja silti on likinäkö. Mitä tekemistä näillä on keskenään?

Vierailija
4/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persona analis

Vierailija
5/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei.

Mutta siis miksi ihmeessä pidät puhelinta äänellisellä yöllä, jos tarkoitus on nukkua hyvin. 

Minä ainakin mykistän viestin sellaisilta tahoilta, jotka voivat laittaa viestiä öisin, mm. harrastusryhmän ja alkoholisoituneen kaverin.

Vierailija
6/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että liikunta estää likinäön... Enpä ole koskaan kuullut.

Vierailija
7/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet nyt aikuinen ja voit korjata ainakin osan äitisi aiheuttamista vahingoista sinulle. Ainakin voit laittaa puhelimen äänettömälle yöksi.

Vierailija
8/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei.

Koska kukaan ei yleensä IKINÄ laita viestiä öisin. Eikä tämäkään viime öinen ollut mikään hätätapausviesti vaan taas jotain tyhjänpäiväistä onnittelulöpinää.

Vierailija
9/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että liikunta estää likinäön... Enpä ole koskaan kuullut.

Ulkoliikunta. Likinäkö tulee sisätiloissa oleskelusta mm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan