Ettekö pyyhi paperilla pissalla käynnin päätteeksi?
Ketju: Vedätkö vessan pissalla käynnin jälkeen? Tässä ketjussa ei kukaan maininnut paperista mitään. Ettekö siis pyyhi paperilla pissalla käynnin päätteeksi?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
Estääkö sukupuoli pyyhkimästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
Miehillä riittää ravistus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
Kun viimeinen tippa on irronnut, se riittää. Tuo tapahtuma on paljon siistimpi ja mitään pyyhitävää ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
Kun viimeinen tippa on irronnut, se riittää. Tuo tapahtuma on paljon siistimpi ja mitään pyyhitävää ei ole.
Fysiikka ei taida olla vahvin alasi?
Vierailija kirjoitti:
Olen mies
S.o. kusitipat imeytyy kätevästi housuihin ja käsiähän et pese, etkä kusivalumien tahmaamaa pönttöä ja lattiaakaan.
Pyyhitään, vedetään vessa, pestään kädet. Näin meillä.
Totta kai, sen takiahan vaimo on laittanut sen Marimekon pikkupyyhkeen siihen seinälle roikkumaan, että voin munani kuivata siihen. Kysymättäkin selvää.
En pyyhi. Olen mies. Heristäni. Kädetkin pysyy puhtaana, tavan vuoksi vain pesen kädet.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai, sen takiahan vaimo on laittanut sen Marimekon pikkupyyhkeen siihen seinälle roikkumaan, että voin munani kuivata siihen. Kysymättäkin selvää.
Vaimo pitkään kasvojaan siihen aina kuivailee. Aivan kuin nuuskisi samalla sitä kun hieroo kasvoihinsa. Joskus näyttää jopa siltä että hänen nänninsä kovettuvat kuivaillessa.
Vau ihan itsekö päättelit näin Ap. Hyvä tyttö/poika hienosti tehty. Haluatko keksin palkinnoksi neronleimauksestasi, jotta ei jää pahanmielen ja harmitus loppu elämäksi. Kun oivallat miten turhaa elämäsi on.
Mitä pitäisi pyyhkiä? Miten edes saisi jotain paperia sinne virtaputken sisään?
Mielenkiintoinen aloitus, aivan huippuluokkaa ja älykkyydessään loistava.