SOTKA - toimitusaika verkkokaupassa 2-4 ARKIPÄIVÄÄ, tilausvahvistuksen jälkeen 2-8 VIIKKOA ??
Mitä ihmettä, miten voi olla noin iso heitto? Verkkokaupassa luki, että tuotetta on saatavilla ja toimitusaika tosiaan 2-4 arkipäivää kotiinkuljetuksella joka sekin maksoi 20e. Lyhyt toimitusaika oli minulle edellytys sille, että teen tilauksen. Tunti tilausvahvistusksesta tuli viesti että tilaus käsittelystä, ja siinä lukeekin, että pitää odotaa että tuotetta tulee ensin varastolle ja että toimitusaika 2-8 viikkoa?!
Luin trustpilotista kokemuksia ja Sotkahan on saanut vain yhtä tähteä enimmäkseen juurikin toimitusaikojen venymisestä. Miten ihmeessä tuollaisella toiminnalla firma on vielä pystyssä? Onko noissa mitään korvausvelvollisuutta edes, jos toimitusaika venyy ja eri tietoa verkkokaupassa?
Mietin nyt tilauksen perumista, sillä tarve on nyt eikä joskus jouluna, harmittaa vaan kun muualta ei samanlaista löydy..
Kommentit (5)
Kotona tehdyn tilauksen voi peruuttaa 14 päivän kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Kotona tehdyn tilauksen voi peruuttaa 14 päivän kuluessa.
Tiedän, mutta onhan tämä naurettavaa miten alas Sotka on vajonnut vuosien saatossa. Eikä näytä ottavan mitään vastuuta ainakaan palautteiden ja kokemuksien perusteella toimitusaikojen ja varastotilanteiden suhteen siis. Indoor group taitaa olla pääjehu Sotkassakin, kaikki näköjään henkilöstön osalta mennyt uusiksi keväällä ja muutosneuvottelut olleet kesällä. Outoa markkinointia. ap
Ei ole hyviä kokemuksia. Itse olin aikeissa ostaa sohvan Sotkan kivijalkakaupasta. Toimitusaika niissäkin oli n. 8 viikkoa. Myymälässä kun ei ole muita kuin esittelykappaleita eikä varastoa lainkaan. Ostin sohvani sitten Torista koska tarvitsin sen heti.
Noh, näköjään ei vastaa toimitusaikojen muutoksista:
"Tuotteiden toimitusajat näet tuotteiden tiedoista sekä tilaamisen jälkeen saamastasi tilausvahvistuksesta. Arkipyhät voivat viivästyttää tilausten toimitusaikaa. Toimitusaika lasketaan tilauspäivää seuraavasta arkipäivästä. Sotka ei vastaa toimituspäivien mahdollisista muutoksista ja niiden seurauksista asiakkaalle."
Voi vee, ja noin helpostiko toimitusajasta voi sitten laistaa..
ap