Onko jumalauta sama kuin Amerikan oh My god
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei kun voi luoja.
Käytännössä sama asia. Silti jumalauta sanaa pidetään Suomessa kirosana, vaikka siinä pyydetään Jumalaa auttamaan
No meillä sanotaan perkele kun perkele tekee pahat teot. Jumala auta on huuto oikeastaan. Että voi Herra auta. Tai voi Jeesus . Oh My god on Voi minun Jumala . Siinä on sana My . Minun. Voi minun Jumala. Suomessa sanotaan usein JEESUS SENTÄÄN. Jessus tai Herra Varjele. Usein kun oikein suututaan sanotaan voi helvetin perkele . Elikkä se perkele joka johtaa helvettiä niin tiedetään sen teoksi . Perhana on vain pikku harmitus. Sitten on usein myös HERRAN TÄHDEN SENTÄÄN ! Joko Jeesuksen tähden tai Betlehemin tähden takia. Tai Jeesuksen takia. Kun on erilaisia murteita. Voi Jumalan tähden kuulee joskus. Tai Ukko Jumala on taas kiukkuinen. Jumaliste on kiroilua ja samalla myös tarkoittaa jumalaa että taas on vaikeaa !! Poikasi Jeesus armo riittää. Kaiken se peittää kaiken kestää. Armosta. Armo on sama kuin armahtaa ja ettei ihminen voi kuin elää armosta se elämä minkä on saanut. Vähän kuin armahtaa pelkääväisiään. Siis Luoja varjelee vihaa pahoja ja suuttuu pahoille . Kuin sodomassa. Kun tekee hyvää on hyvä olo . Kun tekee pahaa on paha olo. Jesus. Jeesus juttu ehkä kannattaa katsoa vaikka leffoja aiheesta. Suomessa puhutaan yleisesti Luojasta. Meidän luoja . Luojani varjele. Päästä pahasta. Rukouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun voi luoja.
Ei nyt ole sama . Oh MY MINUN god Jumala. Luoja on Greated.
Joskus lapsena kuulin ekan kerran tuon että jumalauta on sama kuin jumala auta.
Selventäiskö joku tyhmälle että miksi muka näin?
Eihän pilli ja pillukaan ole samoja asioita vaikka ne kirjoitetaan melkein samalla tavalla?
Ööh, ei?