Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikin kysymystä - jälkitarkastus & kk-alkamiset

10.04.2007 |

Hei!

Ihmettelenpä vain millon on jälkitarkastuksen aika, sillä poikamme on jo 2kk ja ei ole neuvolassa edes mainittu sanaa " jälkitarkastus" ...

Ja onko mahdollista että kuukautiset voisi jo alkaa... Siis 2kk synnytyksestä, ja täysimetän poikaamme?! Joku syy sille on, että tuli verta tänään, ja varsin on epämiellyttävän kivulias tunne alapäässä tälläkin hetkellä... Hassua sillä toinen vauvakierros meillä menossa, mutta täysillä olen monta asiaa unohtanut! Kuukautisista toki muistan sen että synnytyksestä oli kulunut n.8kk kun ekalla kerralla kk tuli takasin.. Eli miten muilla?

-m-

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa sen todistuksen joka toimitetaan kelaan. Soitappa neuvolaan ja kysy. Jos ovat kiireessä unohtaneet koko asian.

Kuukautiset ovat yksilöllisiä. Olen kuullut tarinoita 5vko - vuosia. Imetys viivästyttää, mutta jälleen moni täysi-imettänyt ihminen pääsisi tähäkin sanomaan että alkoi nopeasti imetyksestä huolimatta :)

Vierailija
2/2 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jälkitarkastus reilu 2kk synnytyksen jälkeen, jossa lääkäri totesikin, että kk voivat alkaa piakkoinkin ja niinhän ne alkoivatkin viikkoa ennenkuin vauvaseni täytti 3kk; täysimetyksestä huolimatta. En tiedä oliko aloittamillani minipillereillä myös asiaan vaikutusta!?

Mutta kannattaa kysellä jo neuvolasta aikaa jälkitarkastukselle, jos sitä ei ole vielä sinulle annettu. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla