Mulla on treffit naisen kanssa tiedossa. Mitä mä keksisin omaperäistä ja mukavaa tekemistä?
Kommentit (34)
Miksi se tarvitsee omaperäistä olla?
Kun sinun pitää kysellä palstalaisilta, et ole valmis. Peru ne treffit.
Ryhdistäydy hyvä mies.
Heti kun näette, aloitat hillittömän vonkaamisen ja jos se vosu ei lämpene, niin haukut sen välittömästi pihtariksi ja lepakoksi.
Minä annan naisen keksiä tekemiset ja menemiset.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tehdä hyvän vaikutuksen. Saada hänet iloiseksi. Noi elokuvahommelit on niin tylsiä. Pitää säväyttää ja näyttää että hän on tärkeä ja omistautua asialle.
Riippuu niin ihmisestä. Onko sohvaperuna vai aktiivinen, luonto- vai kaupunki-ihminen jne. Minä lähtisin syysretkelle vaikka meloen johonkin kauniiseen paikkaan piknikille. Ei tarvitse olla pitkä reissu ja parikajakki on hyvä, jos ei ole koskaan melonut.
Mistä hän pitää? Tehkää niitä asioita.
Kunhan muistat kuunnella mitä hän sanoo ja reagoida juttuihinsa kiinnostuneesti. Älä pälätä vain omia asioitasi.
Huomioi hänet kohteliaasti äläkä anna epätoivoista vaikutelmaa. Onhan hampaat hoidettu ja vaatteet siistit ja puhtaat.
Joku museokäynti ainakin minuun tekisi vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tehdä hyvän vaikutuksen. Saada hänet iloiseksi. Noi elokuvahommelit on niin tylsiä. Pitää säväyttää ja näyttää että hän on tärkeä ja omistautua asialle.
Tekisi vaikutuksen jos olisit kiinnostunut hänestä edes sen verran että vaivautuisit tietämään mistä hän pitää. Sen sijaan ajattelet vain itseäsi.
Jätä se naisparka rauhaan ja peru treffit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstisi vaikuttaa naisen kirjoittamalta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niin ihmisestä. Onko sohvaperuna vai aktiivinen, luonto- vai kaupunki-ihminen jne. Minä lähtisin syysretkelle vaikka meloen johonkin kauniiseen paikkaan piknikille. Ei tarvitse olla pitkä reissu ja parikajakki on hyvä, jos ei ole koskaan melonut.
Kuulostaa hyvältä. Ei ole vaan sitä kanoottia. Jännämies tietysti varastaisi veneen, joisi viinaa ja paneskelisivat koko yön. Mä oon kiltti mies. Mulle tärkeää on sielunravinto, hauskuus ja mielenkiintoiset syvällisetkin keskustelut.
kaappaa kellariin pantavaksi. naiset pitävät jännämiehistä jotka tekevät aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän asia on selvä.
Kun tapaatte, kaivat kullin housuistasi ja kysyt viattomasti, että saisiko tästä hyvän "dick pic:in".
Otat vielä säälikertoimen siinä peliin mukaan, ja kerrot, että olette molemmat olleet jo pidemmän aikaa työttöminä.
Naikkonen ampumaradalle ja Heckler & Koch laulamaan patruunapesää myten punaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Ei ole vaan sitä kanoottia. Jännämies tietysti varastaisi veneen, joisi viinaa ja paneskelisivat koko yön. Mä oon kiltti mies. Mulle tärkeää on sielunravinto, hauskuus ja mielenkiintoiset syvällisetkin keskustelut.
Ootko vuokraamisesta ikinä kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos olisit omistautunut, niin olisit selvittänyt mistä hän pitää, ja sen pohjalta tehnyt suunnitelman. .
t. jännämies
Vierailija kirjoitti:
Ryhdistäydy hyvä mies.
Heti kun näette, aloitat hillittömän vonkaamisen ja jos se vosu ei lämpene, niin haukut sen välittömästi pihtariksi ja lepakoksi.
Amatööri. Kun nainen ei lämpene, oikea termi hänelle on HUR@!
Jotain mistä hän pitää.