Hirveitä ukkoja nyt unelmahäissä
Sulhanen polkaisi morsmaikun varpaille, ei pyyänyt anteeksi. Hirveitä pahanilmanlintu-ukkeleita. Mäkättävät koko ajan.
Kommentit (6)
Voi ei. Ei kukaan jaksa mäkättäjää.
No tämä on taas kerran yksi yöks- pari ohjelmassa. Tosi "kivasti" tuo nainenkin puhuu tuolle ukolle...Mutta nuo on just sellaisia, joille tuollainen meno on "ihan normaalia". Kyseessä siis Saana ja Ilkka.
Vierailija kirjoitti:
No tämä on taas kerran yksi yöks- pari ohjelmassa. Tosi "kivasti" tuo nainenkin puhuu tuolle ukolle...Mutta nuo on just sellaisia, joille tuollainen meno on "ihan normaalia". Kyseessä siis Saana ja Ilkka.
En viettäisi kokonaista minuuttiakaan tuollaisten kanssa.
Morsian kuvaili sulhasta huolehtivaiseksi ja kiltiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Morsian kuvaili sulhasta huolehtivaiseksi ja kiltiksi :D
No ilmeisesti tuollainen käytös on joidenkin mielestä just sellaista? Olette varmaan nähneet/ jopa tunnette pareja, joissa nainen päsmäröi? Yleensä ne miehet ovat hieman "tossuja" tms.
Itse olen nähnyt valitettavan läheltä, kun sukulaisella on ollut useampikin tällainen "emäntä". Välissä oli ihana, ystävällinen ja fiksu nainen.
Eikä tuo mies ihan tossu ole, mutta kiltti noihin naisiin verrattuna. Itselläni on kokemusta miehestä, joka määräili ja ilkeili. Että pitikin kokea. Luulen, että siirsi jotain kaunaa exäänsä kohtaan minuun. Koska tämä exän exä oli just tuollainen päsmäri ja jyrä.
Ja pukukauppias (mies) haukkui sulhasen läskiksi... En olisi ostanut mitään.