Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain auttanut puhe seksin puutteesta?

Vierailija
05.09.2025 |

Luulen että turha siitä on puhua, kyllä kai tuon nyt näkee ilmankin ettei miestä kiinnosta kun ei KOSKAAN teen aloitetta. Muutaman eka vuoden seksiä oli säännöllisesti kun hoidin innokkaasti aloitteet ja miehen lämmittelyt, mutta sitten kyllästyin ja lopetin. Nyt ei ole puokeen vuoteen mitään tapahtunu. Enkä todellakaan usko siis että puhumalla asiasta tulee muuta kuin pahaa mieltä ja "paineita"

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen itse kyllä puhunut, eikä se ole auttanut mutta en ole voinut oikein hiljaakaan olla asiasta :/

Olen puhunut ihan asiallisesti ja hyvässä hengessä, positiivisen kautta että olisi tosi ihanaa jos tekisit näin ja että minä ihan oikeasti voisin paljon paremmin ja olisi vähemmän riitaa jos olisi päivittäin seksiä. 

Mutta eihän nyt kukaan tuolla muutu halukkaammaksi... Ei minun ole aiempien miesten kanssa pitänyt koskaan, kertaakaan mitenkään neuvotella tai puhua seksistä ellei lasketa ihanaa yhdessä fantasiointia. 

On kai vain vaikeaa hyväksyä ettei tämä tilanne parane vaan pitäisi lähteä...

Vierailija
2/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mikään määrä puhetta ei lisää kenenkään haluja. Voi kai sillä haluttoman saada tekemään asioita joihin hänellä ei ole mitään mielenkiintoa, mutta itselleni se on vielä pahempaa kuin seksittömyys. En oikeasti tajua kuka voisi nauttia seksistä sellaisen puolison kanssa joka on siinä tilanteessa vastentahtoisesti, itsensä pakottaen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ruikuttaa tuota seksinpuutettaan tämän tästä. Olen sanonut, että parempi olisi vaan tehdä jotain sen eteen, tuo ruikutus vähentää hänen miehekkyyttään ja haluttavuuttaan mun silmissä. Ja käytän provosoivaa sanaa ruikutus, koska sellaista se oikeesti valitettavasti on.

Ja seksiähän meillä siis on verrattain paljon, viikoittain, ja usein monta kertaa viikossa, viikonloppuisin monesti useamman kerran päivässä. Mut ei riitä, ja mies kieriskelee siinä miten meidän halut ei vaan kohtaa. Tuolla ruikutuksellako se paranee? No ei ikinä.

Olen sanonut että tee enemmän aloitteita, mä sytyn kyllä. Mutta ei, kun mun pitäisi myös tehdä enemmän aloitteita. Eikö siis mikään riitä? Tässä hänellä on hyvin paljon seksistä nauttiva nainen, mutta sellainen joka vaatii syttyäkseen kivan aloitteen. Tässä ihan turha asetelma, jossa miehen pakko saada aikaiseksi se että mäkin teen enemmän aloitteita. Koska sitten kun sytyn, saa mies todella tuntea itsensä halutuksi ja meno sängyssä on aikamoista. Mut ilmeisesti se ei riitä, jos mä en kuola valuen himoitse häntä ja tee aloitteita sen takia. 

Voin kertoa, että on alkanut seksihalut vähenemään tämän takia. 

N41

Vierailija
4/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yleensä joutunut jotain sanomaan, kun on pillua alkanut tehdä mieli! Mykkänä on pitänyt baaristakin yksin lähteä!

Vierailija
5/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka wanharouva Tyhjäpää onnistuukaan löytämään kaikki ne kolme suomalaista miestä jotka eivät halua seksiä? Ai niin, ei kukaan mies halua seksiä rumapainoisen wanhusnaisen kanssa.

Vierailija
6/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tilanne on jo outo, ei seksin puutteen johdosta vaan siitä että seksi on yhtäkkiä loppunut suhteesta ja siitä ei ole puhuttu. N

Vierailija
7/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole huomannut että on jo puli vuotta asustellut mielikuvitusmiehensä kanssa.

Vierailija
8/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se auttaa, mutta jos nainen tuntuu olevan,kuin se vastavirran akka joka asiassa, niin eihän se asiallinen puhe ja ehdotus silloin auta. Silloin pitää keksiä jotain ovelaa . Sellainenkin näyttäisi toimivan, jos saa naiselle jonkun toisen naisen jutun, jossa tuo toinen nainen kertoo kuinka paljon tekis mieli miestä. Silloin naisessa herää joku kateus ja sitten pittä saada.

Vierailija
9/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai auttaa. Sillähän miehet saa naisten halut syttymään. Kaikki pelimiehetkin on supliikkimiehiä ja saavat naiset haluamaan itseään. Jos kotona on hiljaista niin keskity naisesi halujen herättelyyn. SItä samaa teit tavatessanne. Ei siitä mihinkään muutu suhteen edetesssä. 

Vierailija
10/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh?!

Vierailija
11/11 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tilanne on jo outo, ei seksin puutteen johdosta vaan siitä että seksi on yhtäkkiä loppunut suhteesta ja siitä ei ole puhuttu. N

niin. 

se on se..suomalaisten yleisin kommunikointitapa:

h i l j a i s u u s . .

(pirullinenmaa.. niipirullinen.) ihmiselle. se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi