ASIAKASPALVELUTYÖ!!!!
Kertokaa miksi pidätte asiakaspalvelutyöstä? Olen isommassa ruokakaupassa töissä ja se on niiin tylsää ja yksitoikkoista..
Kommentit (6)
Tykkään että saa höpistä ihmisille. Toki jos ei sitä tee, on se varmaan tylsempää.
Koen että se on niin yksitoikkosta. Vie tavara hyllyyn ja tee tämä huomenna ja ylihuomenna ja joka viikko. Tervehdi asiakkaita, availe pahvilaatikoita. Seiso kassalla. Sitä samaa koko ajan. Olen niin henkisesti poikki kun on samaa vaan. Onneksi ei enää monta viikkoa mutta tuntuu kuitenkin pitkältä ajalta. Jotkut tekee tätä lähes koko elämänsä.
28 vuotta Stockalla asiakaspalvelussa ja sitte en kestänyt enää vaan otin loparit. Asiakkaat on ihan mulk kuja nykyisin.
Perus koko ajan vaaditaan vaan lisää. Pitää olla hyvällä tuulella ja hymyillä ja auttaa asiakkaita oli päivä millainen tahansa. Teet työsi kunnolla mutta silti ainoa palaute mitä saat on negatiivista. Porukkaa ei palkata enempää töihin vaan tästä väestä otetaan kaikki mehut irti.
Mulla sama se yksitoikkoisuus rupee rasittamaan, vaikka tykkään muuten olla ihmisten kanssa tekemisissä.
No,vaihtoehto on tällä hetkellä tämä tai työttömyys. En varsinaisesti inhoa, mutta on se ajoittain todella raskasta, kun saat olla ihmisten sylkykuppina.