Nainen, jos miehesi haluaa että kävisit vieraissa niin voisitko harkita?
Siis enempikin ollaksesi miehellesi mieliksi kuin että itesäsi ihan himona kiinnostaisi?
Arvostaisitko moista tarjousta?
Kommentit (17)
Meillä on hirvittävä ongelma, joka uhkaa parisuhdetta: vaimoni ei halua, että kävisin vieraissa. Onko kellään muulla tilanne näin katastrofaalinen?
Tottakai teen rakkaani pyynnöstä mitä vain noin helppoa. Jos on ihan peruspanoa, ei anusta eikä suihinottoa, vaikka heti.
Mulle kävis heti. Ja mieskin sais käydä. Mutta se ei suostu eikä halua. Vois koittaa muualla anaalia mitä ei kotona saa. Ja itse saisin kiihkeää seksiä kunnon esileikillä mitä en saa kotona.
Minulla oli niin mustasukkainen mies, että yhteissaunominen tuttujen mökillä esimerkiksi oli poissuljettu. Kuinka kärsinkään, sillä olen pikkuisen taipuvainen ekshibitionismiin. Pari kolme kertaa avioliiton aikana pääsin livahtamaan tilanteisiin, joissa tätä taipumusta pääsin toteuttamaan, ja totta kai sekin sitten meni hieman yli. Avioeron jälkeen pikku hiljaa aloin sitten rakentaa tätä ominta minuuttani, sydämen kyllyydestä, kuten tässä hiljalleen syksyyn kääntyvänä kesänä. Harmi että se ei onnistunut meillä avioliitossamme.
Tämä on niin sääli. Parisuhteissa on hirveästi kaikenlaisia lapsellisia lukkoja. Itseäni miehenä ei vieraat suhteet kiinnosta mutta tiedän että vaimo kaipaisi jonkinlaista miespuolista ystävää mutta ei osaa suhtautua asiaan. Neitsytkin oli kun tavattiin 40 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siinä toteutuisi molemmat motiivit. Sanon vain ujosti miehelleni, että voin suostua, jos saan valita kumppanin. Eihän tarvitsisi kertoa, että olet tästä haaveillut jo pitkään.
Työpaikallani on itse asiassa yksi ranskalainen tummaihoinen Jacob, jonka vaimo on kotona Lyonissa lasten kanssa ja Jacob on vuoden Suomessa työnantajan järjestämänä kouluttajana. Jos minun mieheni ehdottaisi moista, olisin heti valmis.
Voihan sitä käydä vieraissa joka tapauksessa ja pitää omana tietona ja jos jälkeenpäin toteaa että mies haluaa kiihottuakseen tietää niin kertoo sitte.
Tämä on miehen kirjoittama.
Mä haluisin nähdä, kun oma mies harrastaisi seksiä jonkun toisen kanssa.
En taatusti panisi ketään toisen mieliksi! Jos itsellä kiihottaisi ajatus, niin toki voisi harkita.
N36
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävis heti. Ja mieskin sais käydä. Mutta se ei suostu eikä halua. Vois koittaa muualla anaalia mitä ei kotona saa. Ja itse saisin kiihkeää seksiä kunnon esileikillä mitä en saa kotona.
Exällä oli lupa tehdä juuri noin, muttei tahtonut. Siis käydä jonkun b-rapussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin nähdä, kun oma mies harrastaisi seksiä jonkun toisen kanssa.
No sinne vaan dildo metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siinä toteutuisi molemmat motiivit. Sanon vain ujosti miehelleni, että voin suostua, jos saan valita kumppanin. Eihän tarvitsisi kertoa, että olet tästä haaveillut jo pitkään.
Työpaikallani on itse asiassa yksi ranskalainen tummaihoinen Jacob, jonka vaimo on kotona Lyonissa lasten kanssa ja Jacob on vuoden Suomessa työnantajan järjestämänä kouluttajana. Jos minun mieheni ehdottaisi moista, olisin heti valmis.
Pitäiskö kysyä jaakopiltakin...
Miestäni ei kiinnosta seksi yhtään niin paljon kuin minua. Minä olisin valmis useamman kerran viikossa. Avioliitto on siis lähinnä kaverisuhde. Eli jos mies ehdottaisi tuollaista, niin totta maar suostuisin. No en tietenkään siinä miehen edessä hihkuisi, vaan vähän hillitysti...😄