Lähdin opiskelemaan vanhempana
Muut on puolet nuorempia. Pitääkö mun yrittää välitauot ym yrittää tutustua heihin? Aivan eri jutut.
Kommentit (7)
Ei sun pidä mitään mutta kyllähän opiskelusta tulee varmaan kivempaa jos teillä on hyvä yhteishenki. Lisähaastetta tuo varmaan se että läheskään kaikki parikymppiset eivät ole ollenkaan halukkaita juttelemaan 2x vanhemmalle. Ehkä kuitenkin ainakin lounastauolla voisi yrittää vaihtaa muutaman sanan opiskelukavereiden kanssa ja yrittää spotata joukosta sellaisia, jotka on avoimia tutustumaan myös muihin kuin itsensä ikäisiin.
Niin, mä oon vapaa ajallakin aika erakko. Mä en ole hyvä small talkissa. Nyt mietin onkohan ala sopiva mulle kun on pääasiassa as palvelua. Nuoret on jo tutustuneet ja hitsautuneet yhteen. Oon vaan välkät yksin puhelimella ja se on ihan ok mulle. En kaipaa muuta. Kun ei kiinnosta ryyppy reissut ja asiat.
Ap
No sellaista se oli. Monia huvitti se joukossa pyörinyt "mummo" kun eivät ymmärtäneet miksei sillä ole jo opiskelut kunnossa siihen ikään mennessä.
Tutustu jos haluat tai jätä tutustumatta. Toki perusystävällinen on hyvä olla, mutta sen enempää ei tarvitse.
Miksi olet päiväopinnoissa? Ajantuhlausta.
Onhan se vähän hassua kun "kaverit" on omien lasten ikäisiä. Hyvin heidän kanssaan sattuneesta syystä kuitenkin tulee toimeen ja ihan eri tavalla pääsee nuorten maailmaan mukaan
-42v opiskelija, omat lapset 20v ja 18v