Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi eräs tuntemani mies väittää, että häntä ei kiinnosta seksi?

Vierailija
31.08.2025 |

Miksi hän valehtelee, kun kyllähän kaikkia miehiä kiinnostaa seksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia kiinnosta. Varsinkin jos on alhainen testosteroni. Itsellä kivessyöpä vei halut. Hormonipistoksilla kyllä halut saan takaisin.

Vierailija
2/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin tarkennettava, AP:n kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää saada sinulta seksiä esittämällä, että on kiinnostunut jostain muusta kuin seksistä.

Vierailija
4/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupatijuu pertti juupatijuu

Vierailija
5/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy perkeleen unnukka itseltään.

Vierailija
6/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Mies, jonka kanssa erehdyin seurustelemaan 24-vuotiaana kertoi, ettei kiinnosta yhtään.

Minä halusin naimisiin ja perheen, hän etsi kotitöiden tekijää.

Vierailija
7/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eräs tuntemani nainen väittää, että häntä kiinnostaa seksi? Miksi hän valehtelee, kun eihän ketään naista kiinnosta seksi?

Vierailija
8/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan kiinnosta.

Vierailija
9/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodaajia ei välttämättä kiinnosta mömmöilyn vuoksi tai he eivät pysty.

Vierailija
10/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo riippuu täysin naisesta.

Vierailija
11/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän "aseksuaaleja ei ole olemassakaan ja kaikki yhden sukupuolen edustajat toimivat ja ajattelevat samalla tavalla".

Väsynyttä.

Vierailija
12/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sä haluat parantaa hänet haluttomuudestaan, ja äijä saa seksiä enemmän kuin ikinä...

Vierailija
13/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Ei kiinnosta.

Mies, jonka kanssa erehdyin seurustelemaan 24-vuotiaana kertoi, ettei kiinnosta yhtään.

Minä halusin naimisiin ja perheen, hän etsi kotitöiden tekijää.'

Ei täältä.

Parisuhteissani on

s3ksuaalisuus ollut hyvin tärkeässä

osassa joka päivä. On toki olemassa a-

seksuaali ja frigidi ihmistyyppi. En kuulu 

tähän joukkoon.. 😃

🤸👋

Vierailija
14/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. internetissä on paljon kiinnostavempaa kuin seksi. Jos miesystäväsi on kiinnostunut esim. kivistä ja kaivosteollisuudesta, hän saataa seksinhakusivoston sijaan tutkia alueiden pitoisuuksia ja kasvustoa, voidaksen löytää tai kuvitella niihin paikat kaivostorneille ja altaille. Tämä siis esimerkki.

Toinen voi olla taas kiinnostunut lenkkareista ja niiden keräilyistä. Enemmän kuin p*llun/p*llyn astelu hän saattaa olla kiinnostunut metsästämään jokun vaikutuksen tehneen kasarielokuvan lenkkaria markkinoilta saadakseen kokoelmiinsa sen.

Kolmas voisi vuosisadan rakkauden ja romantiikan sijaan olla kiinnostunut enemmän aihesta valtionvarainministeriö ehdottamat budjettiehdotus tuleville vuosille ja arvioida menneiden ehdotusti toteutumista, luodakseen arvion, miten nykyisen ehdotuksen voisi odottaa toteutuvan.

Neljäs saattaisi olla osakesijoittaja, ja deitin sijaan seurata enemmän pörssiä ja taloussanomia, reagoidakseen nopeasti vallitsevaan tilanteisiin...

Vierailija
15/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on olohuoneessani akvaario, jossa on muutamia helppohoitoisia kaloja. Vaikka minulla on akvaario, niin en minä silti luule, että kaikki haluavat itselleen akvaarion ja vaikka haluaisivatkin, niin eivät he välttämättä halua samoja kaloja sinne kuin minä. Joku haluaa vaikka kirjoahvenia, esim. kiekkokaloja akvaarioonsa. Joku haluaa pitää kultakaloja ja joku kolmas haluaa saada kalat lisääntymään, että voi kasvattaa niiden poikasia ja myydä niitä eteenpäin. Kudettaa vaikka juuri niitä kiekkokaloja, kasvattaa niiden poikasia ja myydä niitä eteenpäin. Joku ehkä ei halua akvaarioon ollenkaan kaloja, vaan esimerkiksi jonkinlaisia vedessä eläviä liskoja, rapuja, kotiloita tai muita vesieläimiä. Joku taas ei halua akvaarioon mitään eläimiä, vaan pelkkiä kasveja.

Eli minäkin tiedän, että ei ihmisiä kiinnosta samat asiat. Joitain kiinnostaa seksi kovasti, joitain ei yhtäään ja se on ihan hyväksyttävää, vaikka useimpia se kiinnostaakin.

Vierailija
16/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sivullisille kuuluu kiinnostaako jotakuta seksi vai ei? Jos ei seurustella siitä ei tarvitse edes puhua. Jos seurustellaan ja käy ilmi, ettei toista kiinnosta seksi, lopetetaan seurustelu ja etsitään uusi kumppani. Miksi tehdä kaikista asioista ongelmaa?

Vierailija
17/17 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliarvostettu koko seksi. Lehdet täynnä "tästä miehesi/naisesi tykkää",  "taivaallinen orgasmi" ym.  Hoh hoijaa.  Ja olen ihan tarpeeksi harrastanut ko. urheilua.