Tänään 12 tuntia ilman alkoholia!
Kommentit (13)
Ei kannata aamusta aloittaa juomista. Se on mun mielestä aika luuserimaista touhua.
Nukuit siis puoleenpäivään ja aloit ryypätä vasta herättyäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata aamusta aloittaa juomista. Se on mun mielestä aika luuserimaista touhua.
Silloin kun juo kannattaa aloittaa aikaisin ettei mene seuraavaan aamuun asti juodessa.
Ai niin, kiva kun muistutit. Pitää laittaa saunasiiderit kylmään. Alkoholia olen juonu5 viimeeksi ehkä pari kk sitten. Tänään meinasin tempaista 2 kun tulee ystävä kylään.
Niin 12 tuntia olet ollut juomatta, mutta montako tuntia on ollut nolla promillea veressä? Ei vielä yhtään tuntia?
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä. Mun mielestä ei. Jokainen saa sammuttaa janonsa mihin vuorokauden aikaan tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Nukuit siis puoleenpäivään ja aloit ryypätä vasta herättyäsi.
Vaikeaa olis alkaa ryypätä ennen heräämistä. 🥴
12 tuntia, eli pahin krapula ohi ja pääsee ottamaan taas vauhtia.
Se on aloittajalla jo vieroitusoireet päällä kun noin pitkään on ollut ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Niin 12 tuntia olet ollut juomatta, mutta montako tuntia on ollut nolla promillea veressä? Ei vielä yhtään tuntia?
No, kaipa se riippuu paljonko juot. Jos juon pullon viiniä päivän aikana ja lopetan klo 18, niin promilleja ei löydy enään aamu kuudelta.
Mullakin viinat säilyy tuntitolkulla.