Ei ole motivaatiota elää Suomessa.
En koe että tämä maa on yhtään tyyliäni. Liian hedonistinen ja junttimainen elämäntyyli ei ole makuani.
Kommentit (21)
joten teit aloituksen tälle palstalle
Miten se edistää tavoitettasi poistua maasta?
Parempaa elämää muualla, hei hei ja hyvää matkaa :)
Ei siihen motivaatiota tarvii. Elät vaan
Mulla sama fiilis, toivottavasti Italia kutsuu pian!
Vierailija kirjoitti:
Lähde pois. Heippa 👋🏻
Oon tekemässä parhaani sen eteen
Ap
Vierailija kirjoitti:
0/5
Niin toivot, mutta valitettavasti suurin osa haluaa pois kärsimyksestä.
Se on ihan totta ja aivan sama mille paikkakunnalle muutat niin aina se sama tori, S ja K kaupat ja kuntosaliketju.
Suomessa ei oo sosiaalisuutta, ei eloisuutta ei yhdessä iloitsemisen meininki, monipuolisuus loistaa poissaolollaan sen jälkeen kuin äkypuhelimet tulivat koteihin.
Ihmisiä ei kiinnosta mikään ja juroja.
Joo, tämä ei ole kohta kristitty maa vaan vallan jotain muuta. Tappaa lisääntymishalut kun omaa kulttuuria hävitetään luvan kanssa. Kantasuomalaisuus halutaan hävittää ja metsät pilata. Rip suomalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama fiilis, toivottavasti Italia kutsuu pian!
Vielä muutama vuosi niin sitten soronoi Suomi ja ulkomaat odottavat, joissa jo aikuiset lapseni asuvat. Nyt voi jo nauttia edullisista ostoksista.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan totta ja aivan sama mille paikkakunnalle muutat niin aina se sama tori, S ja K kaupat ja kuntosaliketju.
Suomessa ei oo sosiaalisuutta, ei eloisuutta ei yhdessä iloitsemisen meininki, monipuolisuus loistaa poissaolollaan sen jälkeen kuin äkypuhelimet tulivat koteihin.
Kannattaa muuttaa Sambiaan tai Gambiaan.
Muuta pois Suomesta, emme jää kaipaamaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä synti on suomalaisen olla suomalainen? Jos halajat monipuolisuutta, etsi sitä mutta älä morkkaa niitä jotka viihtyy omissa oloissaan.
Minä oon vaan kesät ja joulut Suomessa, suosittelen kokeilemaan jos on sosiaalinen ja ei ole tiivis perhe- ja ystäväpiiri Suomessa
Kuitenkin tosiasia on, että Suomeen saapuvat ihmiset ovat terveitä ja normaalipainoisia, kun taas suomalaisista miehistä ja naisista yli puolet ovat ylipainoisia. Terveet normaalipainoiset ihmiset perustavat perheitä, kun taas kantasuomalaisten ylipainoisten ihmisten syntyvyys laskee. Me tarvitsemme tervettä syntyvyyttä. Nämä kaikki mainitsemani asiat ovat tilastollisia faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Niin toivot, mutta valitettavasti suurin osa haluaa pois kärsimyksestä.
Onneksi rysyjä ei päästetä mihinkään sivistysmaihin.
Vierailija kirjoitti:
Paljon vaikuttaa se onko sellaista porukkaa joka menee yhdessä ja tekee jotain. Minä olen ollut sellaisissa ja silloin elämä on yleensä vähintäänkin siedettävää. Olen myös viettänyt paljon aikaa yksin jolloin Suomi tai mikä tahansa muukin paikka voi olla aika masentava.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin tosiasia on, että Suomeen saapuvat ihmiset ovat terveitä ja normaalipainoisia, kun taas suomalaisista miehistä ja naisista yli puolet ovat ylipainoisia. Terveet normaalipainoiset ihmiset perustavat perheitä, kun taas kantasuomalaisten ylipainoisten ihmisten syntyvyys laskee. Me tarvitsemme tervettä syntyvyyttä. Nämä kaikki mainitsemani asiat ovat tilastollisia faktoja.
Kirjoitat kuin karjankasvattaja. Aikä kylmää suhtautumista, jos ihmisestä riittää vain ihanteellinen paino.
0/5