Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle haluaisit juuri nyt sanoa että soita pian niin jutellaan? Minä exälle, mutta ei... ei se soita - on liian vaikea juttu... jo vanha

Vierailija
30.08.2025 |

Kenelle haluaisit juuri nyt sanoa että soita pian niin jutellaan? Minä exälle, mutta ei... ei se soita - on liian vaikea juttu... jo vanha juttu... parille muinoiselle luokkatoverillekin... 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät on syystä exiä. En ainakaan hänelle.

Vierailija
2/8 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleelle koiralle että tuu tänne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kenellekään.

Vierailija
4/8 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kypsymisasia. Iäkkäänä voi tulla ties mikä tarve yrittää etsiä ja ottaa yhteyttä ennen tärkeisiin ihmisiin. Huomio: ennen tärkeisiin ihmisiin. Minulle soitti juuri luokkatoveri jonka kanssa tiemme erosivat jo 55 vuotta sitten. Hän meni naimisiin ja sai lapset ja minä muutin ulkomaille. Nyt on 'kivaa' kun ollaan samassa elämäntilanteessa, edellisestä sukupolvesta ei ole jäljellä ketään ja moni ystävä on jo menehtynyt. Mitäs tästä siis ajattelette?

Vierailija
5/8 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun saiskin kaikki rakkaat kuolleet lemmikit edes päiväksi tänne. <3

Vierailija
6/8 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan itse ihmisille, joiden kanssa haluan jutella. Etkö AP itse osaa näpytellä puhelinnumeroa ja soittaa vanhoille tutuillesi, vai koetko itsesi niin tärkeäksi, että sinä et voi soittaa.

Vierailija
7/8 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitan itse ihmisille, joiden kanssa haluan jutella. Etkö AP itse osaa näpytellä puhelinnumeroa ja soittaa vanhoille tutuillesi, vai koetko itsesi niin tärkeäksi, että sinä et voi soittaa.

Tulin just sanomaan samaa. Soitan ITSE ihmisille, joiden kanssa haluan jutella. Miksi AP ei tee samoin?

Vierailija
8/8 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun saiskin kaikki rakkaat kuolleet lemmikit edes päiväksi tänne. <3

Tai haamuna pysyvästi luokseen. Olisi helppohoitoinenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme