Onko teille omat syntymäpäivät iloisia vaiko surullisia päiviä? Vai kenties aivan sama?
Mulla oli tällä viikolla syntymäpäivä ja olen ollut jotenkin normaalia(kin) alakuloisempi ja tuolloin syntymäpäivänä itkinkin mutta en nauranut enkä hymyillytkään. Vuosia synttäripäivä on ollut ihan yhdentekevä mutta viime vuonna oli jo kurja fiilis ja tänä vuonna sitten jo tällaista.
Ja ei ole mitään erikoisempaa ikäkriisiä tai mitään vaikka toki sitä ihmetteleekin että noinko monta vuotta sitä tosiaan tuli täyteen kun itseään pitää n 20 vuotta nuorempana, mutta tätä samaa taivastelee liki jokaisena muunakin päivänä.
Kommentit (8)
Liekö muistisairautta vai mitä mutta en nykyään aina edes muista syntymäpäivääni. 40+
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhjäntekevä päivä nykyään, ei sitä ole vietetty vuosiin muuten kuin äiti laittaa satasen tilille
Noin se meni mullakin ja nyt ei vuosiin ole enää ollut vanhempiakaan laittamassa sitä satasta.
ap
Ihan kiva päivä. Perhe muistaa lahjoin ja kakkukahvein. Olen vajaa 60v.
Vierailija kirjoitti:
Liekö muistisairautta vai mitä mutta en nykyään aina edes muista syntymäpäivääni. 40+
Mä muistan päivämäärän, mutta vuosien määrää saakin miltei aina ihan laskea. Ja järkyttyä joka kerta. Muutenkin tuntuu että nykyisin synttärit(kin) on pari kertaa vuodessa ihan samoin kuin joulu ja juhannuskin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva päivä. Perhe muistaa lahjoin ja kakkukahvein. Olen vajaa 60v.
Tuollainen kuulostaakin tosi kivalta ja minusta hyvinkin perinteiseltä tavalta juhlistaa merkkipäivää.
ap
Tosi kiva aina. Perhe muistaa ja herättää laulaen herkku aamupalalle ka lahjojakin annetaan. Myös minä aina laitan puolisolle. Iloinen asia.
Aika tyhjäntekevä päivä nykyään, ei sitä ole vietetty vuosiin muuten kuin äiti laittaa satasen tilille