Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä pysäyttää hiilarikooman?

Vierailija
28.08.2025 |

Ennaltaehkäisynä tietty, ettei mätä älyttömästi leipää, pastaa... jne.

Kakkosdiabetes on, sokerit maltillisia metformin hoidolla. Koko kesä menty hyvissä fiiliksissä, eikä nuokkumista ole ollut. Syönyt paljon salaatteja ja kasviskeittoja.

Nyt tää viikko taas ihan yhtä kamaluutta. Todella vaikea pitää silmiä auki ruokailun jälkeen, mä olen nyt nuokkunut tunnin verran tässä koneella. En pysty tekemään oikein mitään, kun kroppa ei tottele, eikä silmät pysy auki. Mittasin sokerit just ja 7,5.

Salaatti oli siis pelkkiä kasviksia, protskuna kaksi keitettyä munaa ja kastikkeena pari suihkautusta punasipulikastketta. Ei leipää tms. Vichya join.

Mulla on ensi viikolla lääkäri ja puhutaan ozempikin aloituksesta ilman kelakorvausta. Lisäksi olen saamassa uniapnea laitetta jossain vaiheessa tässä syksyllä, että siitä lienee jotain iloa..

Olisko jotain käytännön vinkkejä tähän hetkeen? Mitä muuta mä voisin tehdä? Joutavat huudot ja lässytykset voi pitää itellään. Jep, olen lihava ja kovasti yritän vaikuttaa tilanteeseen, mutta tilanne on nyt tämä ja tällä mennään tällä hetkellä..

Kiitos.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla