Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisia, leikkivät miehen tunteilla

Vierailija
28.08.2025 |

Olin jutellu naisen kanssa deittipalvelussa VIIKKOJA, oltiin vaihdettu kuvat ja nainen sanoi että kaikki tuntuu ja näyttää tosi hyvältä. No tavattiin sitten treffeillä ja käytiin syömässä. Vielä treffien jälkeenkin nainen sanoi että keskustelu ainakin luisti, mutta mutta sitten kun lähetin seuraavana päivänä viestiä niin syvä hiljaisuus. Ei vastannut nainen enää viesteihin yhtään mitään. Minusta tosi törkeää kohtelua.

Siis v*ttu että naiset voivat olla epäkohteliaita, olisi ainakin voinut sanoa mikä tuossa nyt sitten meni pieleen, eikö kastunutkaan pilluhousut heti ensitapaamiselle niin antaa olla, niinkö naiset ajattelevat

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuo kaksi viimeistä lausetta jotenkin tuli esille treffien aikana. Mutta olen alusta täysin samaa mieltä.

Vierailija
2/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin ghostaavat. Itse kerroin deittailuaikoina rehellisesti, jos toinen ei ollut tyyppiäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko näet nopeammin ne ja rehelliset kuvat kummallakin, luonnekuvauskin. Tai sitten kaverina juttele tietyn ajan ja ei suuria odotuksia. Ei ole pakko odottaa viikkoja ja pettyä.

Vierailija
4/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti asennevamma ja aggressiivisuus varmaan paistaneet läpi, kuten  Ap:n aloituksesta. Onneksi pääsi nainen karkuun.

Vierailija
5/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen haki sulta vain ilmaiset virvokkeet.

Vierailija
6/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nuo kaksi viimeistä lausetta jotenkin tuli esille treffien aikana. Mutta olen alusta täysin samaa mieltä.

Jep. AP:n kaltaiset henkilöt voivat esittää normaaleja vain hetken mutta jossain vaiheessa se alkaa rakoilemaan.
Ja tietäten tuon kaltaiset miehet jotka alkaa heti huorittelemaan jos sanoo ei, niin ei siinä viitsi kasvotusten mitään sanoa

Vierailija
7/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan käyttäytyi tökerösti. 

Vierailija
8/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut sympata sinua, jos et olisi kirjoittanut vikaa kappaletta ollenkaan. Taukilta kuulostat.

Vierailija
9/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka puhuu pilluhousuista voi jatkossakin vain runkkailla kotona itsekseen. Älä enää vaivaudu treffeille, niin säästyy moni nainen pettymykseltä.

Vierailija
10/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole korrektia käytöstä.

Toisaalta deittailun alkuaikoina lähinnä tunnustellaan, eikä ole välttämättä velvollisuutta selittää ekojen treffien jälkeen toiselle, miksi ei natsannut. Kyse voi olla ihan vain kemiasta, että ei tuntunut siltä. Sellaista on vaikeaa selittää.

Vierailija
11/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. AP:n kaltaiset henkilöt voivat esittää normaaleja vain hetken mutta jossain vaiheessa se alkaa rakoilemaan. Ja tietäten tuon kaltaiset miehet jotka alkaa heti huorittelemaan jos sanoo ei, niin ei siinä viitsi kasvotusten mitään sanoa

Sitä pääsee äkkiä lehden otsikkoon seuraavana päivänä tittelillä uhri.

Vierailija
12/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. AP:n kaltaiset henkilöt voivat esittää normaaleja vain hetken mutta jossain vaiheessa se alkaa rakoilemaan. Ja tietäten tuon kaltaiset miehet jotka alkaa heti huorittelemaan jos sanoo ei, niin ei siinä viitsi kasvotusten mitään sanoa

No et sinä nyt voi tuosta aloituksesta päätellä kokonaisvaltaisesti, minkä kaltainen mies AP on. Hän ilmaisi pettymyksensä, siinä kaikki.

Vierailija
13/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on noin tyhmä, että yleistää kaikki naiset tuollaisiksi, niin on täysin oikein ettet saa naista. Opettele aivan ensiksi käyttämään aivojasi, lopeta typerät yleistämiset ja lopeta ulina.

Vierailija
14/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sinä nyt voi tuosta aloituksesta päätellä kokonaisvaltaisesti, minkä kaltainen mies AP on. Hän ilmaisi pettymyksensä, siinä kaikki.

Itse en ainakaan hetkeäkään kuuntelisi tuollaista kieltä. Moi moi!

Vierailija
15/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan hetkeäkään kuuntelisi tuollaista kieltä. Moi moi!

Moi moi!

Vierailija
16/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka puhuu pilluhousuista voi jatkossakin vain runkkailla kotona itsekseen. Älä enää vaivaudu treffeille, niin säästyy moni nainen pettymykseltä.

Täsmälleen, huomaa ettei hän ole kenenkään naisen makuun.

Vierailija
17/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkii tunteilla? Millä tunteilla? Yhdet treffit ei nyt ole mikään vuosisadan rakkaustarinaksi laskettava tapahtuma. Jos suhtaudut johonkin tinder-treffeihin noin vakavasti, niin älä mene ollenkaan. Pettymyksiä on nimittäin aivan varmasti tiedossa jatkossakin.

Vierailija
18/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä erään naisen kanssa olimme kävelyllä ja juttelimme muistaakseni koirista, kun hän yhtäkkiä sanoi minulle topakasti, että ei tapaile miehiä seksin takia ja toivoi minun ymmärtävän ettei hän sellaiseen ole ryhtymässä kanssani. Toisilla treffeillä harrastimme seksiä. Ei noista ota selvää erkkikään.

Vierailija
19/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaksi viimeistä lausetta kyllä kertoo ihan tarkkaan minkälainen mies on kyseessä.
Se myös, että hän yleistää naisia tuolla tavalla.

Vierailija
20/31 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eikö kastunutkaan pilluhousut heti ensitapaamiselle niin antaa olla, niinkö naiset ajattelevat"

varmaan tuossa meni pieleen. 

Vaikket noin varmastikaan naiselle sanonut, niin jos pohjalla oleva asenne on noin negatiivinen, niin se väistämättä tulee ilmi ja kun nainen on saanut omaa aikaa ajatella, niin tajuaa väistää lu o din. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi