Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kaikki menee elämässä pieleen

Vierailija
28.08.2025 |

Vakava sairastuminen, liikuntakyvyn menetys, mielenterveyden romahtaminen, ero, asunnon menetys, työpaikan menetys, rahattomuus, läheisen kuolema ja ystävät hylänneet kun eivät jaksa tukea. 

Miten tästä voi enää selvitä? Tuntuu että elämä rankaisee jostain! Odotan päivittäin seuraavaa kriisiä ahdistuneena. Olen kateellinen niille joilla menee elämässä hyvin ja eivät ole kokeneet mitään vaikeaa. Siis miten kykenen enää tähän??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin tuossa tilanteessa että kun on pohjalla, sieltä on vain yksi tie valoon - ylöspäin. Makasin silloin kaulasta alaspäin halvaantuneena ja mitään toivoa ei annettu. Aloitin ihan sillä että yritin saada jonkun jäsenen liikkumaan. Kun sain sormen heilahtamaan hieman, totesin että pitkä matka alkaa ensimmäisellä askeleella. Vastoin kaikkia odotuksia selvisin.

Ajattele vaikka aluksi kaikkia niitä asioita, mitkä sinulla on nyt hyvin ja lähde rakentamaan elämääsi niiden avulla. Kyllä se siitä.

Vierailija
2/2 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin tuossa tilanteessa että kun on pohjalla, sieltä on vain yksi tie valoon - ylöspäin. Makasin silloin kaulasta alaspäin halvaantuneena ja mitään toivoa ei annettu. Aloitin ihan sillä että yritin saada jonkun jäsenen liikkumaan. Kun sain sormen heilahtamaan hieman, totesin että pitkä matka alkaa ensimmäisellä askeleella. Vastoin kaikkia odotuksia selvisin.

Ajattele vaikka aluksi kaikkia niitä asioita, mitkä sinulla on nyt hyvin ja lähde rakentamaan elämääsi niiden avulla. Kyllä se siitä.

Oon pahoillani että olet joutunut kokemaan tuon :( Kiitos viestistä! En pysty tällä hetkellä näkemään mitään hyvää elämässä mutta taidan olla masentunut myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla