Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastakohtien parisuhteet, onko kokemusta?

Vierailija
27.08.2025 |

Tämä tuli oikeastaan mieleen Ensitreffit alttarilla Australia -ohjelmasta, jossa erittäin vilkas ja vauhdikas ihminen paritettiin hyvin rauhallisen ja harkitsevaisen kanssa. 

Vauhdikas totesi heti, että liian rauhallinen ja kiltti hänelle, ei tule mitään. Kävikin niin että hän itse rauhoittui ja totesi tarvitsevansa juuri tällaista rauhallista puolisoa. 

Ketjussa ei ole tarkoitus puhua ohjelmasta, vaan oikeasta elämästä. Oletko ollut, tai nähnyt sivusta, suhteessa täysin vastakohdan kanssa? Oliko toivotonta vai parasta ikinä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen tällaisen parin, itse asiassa järjestimme heille sokkotreffit koska molemmilla oli täysin samanlaiset ajatukset hyvästä parisuhteesta. Nainen hyvin eläväinen, puhelias ja menevä, mies erittäin rauhallinen, harkitsevainen puheissaankin, ja kotona viihtyvä. Ensireaktio naiselta oli että ihan mukava mies, mutta ei. Ei mitenkään hänen tyylisensä mies, yhtään. Lähti kuitenkin toisille treffeille ja sen jälkeen mies tuntui vielä mukavammalta. Ja nyt ovat olleet onnellisesti naimisissakin jo pitkään ja ovat todenneet että todellakin pointti oli, että toinen EI ollut "oman tyylinen". Siksi tämä suhde ei päättynytkään kuten kaikkien entisten kanssa oli käynyt 😄

Vierailija
2/4 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin ihastuspäissäni yhteen tietynlaisen vastakohtani kanssa. Olin sosiaalinen ja touhukas, aina järjestelemässä tekemistä ja suunnittelin reissujen sisältöä ym. Olin perusluonteeltani iloinen ja hyväntahtoinen. Puoliso alkoi vuosi vuodelta näyttää enemmän ja enemmän omaa passiivisuutta, passiivisaggressiivisuutta ja pessimististä virettään. Ei koskaan itse osallistu yhteisiin suunnitteluihin, vaan odottaa minulta ohjeet kaikkeen. No, lopulta minä masennuin ja väsyin. Toisen väärä vire voi imeä toisen kaiken energian.

Vierailija
4/4 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto