Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että parisuhde tekee mut ihan avuttomaksi vauvaksi

Vierailija
25.08.2025 |

Tällä hetkellä etäsuhde. Hommat hoituu, vasara pysyy kädessä, reipas syke.

Kun palaan tapailumiehen luota, oon sellainen ruokaa suu auki odottava avuton poikanen joka elää silityksistä ja hellistä  rapsutuksista. Pää on yhtä mössöä enkä saa MITÄÄN aikaan 

Muilla naisilla samaa. Joskus muistaakseni Katariina Souri puhui samankaltaisesta ilmiöstä ja oli siksi valinnut sinkkuarjen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on liian komea 

Vierailija
2/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties vajaaälyinen? Oireet sopisivat siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samanlaista

Vierailija
4/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti, Pertti, Pertti. Lopeta vauvapalstalla trollailu 

Vierailija
5/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties vajaaälyinen? Oireet sopisivat siihen.

Ei kai vajaaälyisilläkään olotila noin vaihtele. Mutta vastauksena: Ei oo testattu, mut eiköhän se kohta selviä 

Ap

Vierailija
6/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Olen itsenäinen bisnesnainen, ja aikaisemmin useat vuodet sinkkuna oli elämäni onnellisinta aikaa. Nyt olen jotakin kuukausia seurustellut etänä, niin en saa mitään aikaan kotona ja intohimo työhön lopahtanut. Mietin vain, kuinka haluaisin miehen paijattavaksi, pussattavaksi ja pa   vaksi.

Vierailija
7/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Olen itsenäinen bisnesnainen, ja aikaisemmin useat vuodet sinkkuna oli elämäni onnellisinta aikaa. Nyt olen jotakin kuukausia seurustellut etänä, niin en saa mitään aikaan kotona ja intohimo työhön lopahtanut. Mietin vain, kuinka haluaisin miehen paijattavaksi, pussattavaksi ja pa   vaksi.

Kiva, että löytyi hengenheimolainen. Tämä on kyllä aika hajottavaa

Ap

Vierailija
8/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti, ei sun tarvitse jakaa ihan kaikkia fantasioita vauvapalstalla. Eiköhän sullekin löydy jostain ikioma karhu. 

Vierailija
9/9 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erittäin selkeä vihje siitä, että mies on kontrolloiva. Kohta se alkaa vihjailemaan, että sinä et mitään osaa ja mihinkään pysty, kun ensin on tarpeeksi kauan ehdollistanut sinua siihen, ettet saa mitään tehdä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän