Voi tätä myötähäpeän määrää. Aurinko paistaa ja porukka kulkee keltaiset sadetakit päällä Helsingissä
Kommentit (31)
Samaa katsoin eilen, kun porukalla toppaliiviä ja ulkotakkeja päällä, todella hassua. Itse kuitenkin liikun t-paidassa ja farkuissa/mekossa.
Sulla taitaa tuo häpeän tunne kummuta sisältäsi, ap. Niin se on syrjäytyneillä inceleillä; omista tunteista ja tekemisistä syytellään muita.
Sää on epävakainen, joten sadetakki on ihan jees, ja Helsingissä sitäpaitsi tuulee aina. Ulkokonserttiin kantsii varata kamppeet, joissa tarkenee, mutta ethän sä elämää ikkunasta tuijotteleva erakko mitään siitä tiedä.
Ultra Bra on loistobändi. Niiden eilinen konsetti tulee tänään telkusta. Suosittelen, ei tartte pukea mitään, kalsarikännääjä.
Persujen mielestä kaikki suomalainen kulttuuri tulee tuhota ja korvata amerikkalaisella tai venäläisellä.
Ei mua hävetä yhtään, että ap on onneton, yksinäinen toope, joka kiskoo viinaa yksiössään ja kitisee miesvauva.fissä.
Jos joskus tajuat oman tilasi ap, niin vilkaisepa näitä:
miessakit.fi
helsinkimissio.fi
(kummastakin saa maksutonta matalan kynnyksen mielenterveysapua ja apua yksinäisyyteen)
Vierailija kirjoitti:
Samaa katsoin eilen, kun porukalla toppaliiviä ja ulkotakkeja päällä, todella hassua. Itse kuitenkin liikun t-paidassa ja farkuissa/mekossa.
Oli ihana kuunnella sun ulinaa helleputken aikana.
Se on katsos niin kuin biisisäkin lauletaan
"Sen tytön huulet oli mustat
Ja pojan silmät kiiluivat
He rakastuivat kun kitarat surisivat
Heillä molemmilla oli univormut
Heimovaatteet ja kampaukset
He ymmärsivät toisiaan
Ja tahtoivat yhdessä pelastaa maailman"
Tietääkö kukaan, mistä löytyisi se kymmenen, viisitoista vuotta sitten jollain radiokanavalla soinut kotimainen Duck Sauce-cover, jossa Barbra Streisand oli korvattu Mannolan Pirkolla?
Koko biisin ainoat sanat oli alkuperäisversiossa "Barbra Streisand" ja suomalaisversiossa "Mannolan Pirkko".
Vierailija kirjoitti:
Olet sitä porukkaa, joka palelee talvet ja itkee kesät.
Vierailija kirjoitti:
Stadionilla kyllä on illalla kylmä, kun ilmavirta pyörii katsomon yllä.
Takki on ehdoton, jos iltakonserttiin on menossa. Pipo ja käsineetkin voivat olla paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa tuo häpeän tunne kummuta sisältäsi, ap. Niin se on syrjäytyneillä inceleillä; omista tunteista ja tekemisistä syytellään muita.
Sää on epävakainen, joten sadetakki on ihan jees, ja Helsingissä sitäpaitsi tuulee aina. Ulkokonserttiin kantsii varata kamppeet, joissa tarkenee, mutta ethän sä elämää ikkunasta tuijotteleva erakko mitään siitä tiedä.
Ultra Bra on loistobändi. Niiden eilinen konsetti tulee tänään telkusta. Suosittelen, ei tartte pukea mitään, kalsarikännääjä.
Mä ainakin katson :)
Evästä jo suunnittelin
Vierailija kirjoitti:
Parodia on mahdotonta, sillä ne tekevät sen itse.
- Paavo haavikko
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vanhapiika siellä maaseudulla opettelisi vaikka huumorintajun?
kommarit ovat vaihtaneet punaisen keltaiseen keltaisessa ei näy niin hyvin korvista valuva kusi varsin sadetakeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vanhapiika siellä maaseudulla opettelisi vaikka huumorintajun?
Ai, tämä avausko oli huumoria! No sehän on kivaa. Kokeile seuraavalla kerralla olla hauska, niin muutkin tunnistavat huumorisi. Kiva juttu kuitenkin, että kokeilet erilaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Rukan mainos.
Tekeekö Rukka vielä sadetakkeja? Housuja ei tee enää. Mulla on vielä vanhat Rukan sadehousut vuodelta 2008. Miehelläni on huonot kopiot tuosta mallista. Rukan sadehousut oli ihan parhaan, mistähän löytyy uudet tilalle, kun nuo menevät rikki.
Kuulostaa kurjalta. Mistähän me saatais sulle apua? Vai tuntuuko ihan siltä, että pitäis soitaa kriisipuhelimeen? Voimahali täältä!